Niked Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Extra informatie ? Gaat het wel om V of over Online ? .... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Speel je GTA Online of singleplayer? Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry. In singleplayer ben je de tank geloof ik gewoon kwijt als deze verdwijnt of gestolen wordt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 (bewerkt) In Singleplayer kan je gewoon een nieuwe kopen, na de Storyline heb je toch genoeg geld ervoor... In Online moet hij eerst kapot gaan, dan kan je hem opnieuw laten bezorgen via Pegasus. Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry. Daar koop je hem. In Online hoef je hem maar 1 keer te kopen Bewerkt: 2 januari 2015 door Ezra24rct3 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 ...Pegasus. Had ze inderdaad door elkaar gehaald. Thanks. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Mijn tank is gestolen Hard knock life Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Ik hoop niet dat IS hem heeft gestolen, dat zou verschrikkelijk zijn. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Ik hoop niet dat IS hem heeft gestolen, dat zou verschrikkelijk zijn. Die is heeeeel erg zeg! Maar als IS in Los Santos is is er een brute oorlog in Amerika zeg... Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 De IS-DLC Medemogelijk gemaakt door TheDutchWesley Reageren
Dastard Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Speel je GTA Online of singleplayer? Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry. In singleplayer ben je de tank geloof ik gewoon kwijt als deze verdwijnt of gestolen wordt. In Singleplayer kan je gewoon een nieuwe kopen, na de Storyline heb je toch genoeg geld ervoor... In Online moet hij eerst kapot gaan, dan kan je hem opnieuw laten bezorgen via Pegasus. Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry. Daar koop je hem. In Online hoef je hem maar 1 keer te kopen Klopt niet. Als hij gestolen wordt krijg je een berichtje van Pegasus dat hij daadwerkelijk gestolen is, en ze met veel plezier een nieuwe willen brengen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 (bewerkt) Mijn tank is gestolen Kusje erop? Bewerkt: 3 januari 2015 door supergtagamer Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Dit concept doet mij denken aan: "Mijn fiets is weer gestolen" van Milan Knol" Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 (bewerkt) Veel quotes. Klopt niet. Als hij gestolen wordt krijg je een berichtje van Pegasus dat hij daadwerkelijk gestolen is, en ze met veel plezier een nieuwe willen brengen. Tégen betaling uiteraard, anders was het geen GTA. Bewerkt: 3 januari 2015 door tommie59 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 In Singleplayer kan je gewoon een nieuwe kopen, na de Storyline heb je toch genoeg geld ervoor... In Online moet hij eerst kapot gaan, dan kan je hem opnieuw laten bezorgen via Pegasus. Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry. Daar koop je hem. In Online hoef je hem maar 1 keer te kopen Klopt niet. Als hij gestolen wordt krijg je een berichtje van Pegasus dat hij daadwerkelijk gestolen is, en ze met veel plezier een nieuwe willen brengen. De keren dat Tommie59 een boot van mij heeft gejat moest ik hem eerst opblazen of kapot maken voor ik een nieuwe kom krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.