Jump to content

mijn tank is gestolen


Mienoe1

Recommended Posts

Speel je GTA Online of singleplayer? Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry. In singleplayer ben je de tank geloof ik gewoon kwijt als deze verdwijnt of gestolen wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

In Singleplayer kan je gewoon een nieuwe kopen, na de Storyline heb je toch genoeg geld ervoor... :7

In Online moet hij eerst kapot gaan, dan kan je hem opnieuw laten bezorgen via Pegasus. ;)

Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry.

Daar koop je hem. In Online hoef je hem maar 1 keer te kopen ;)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Speel je GTA Online of singleplayer? Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry. In singleplayer ben je de tank geloof ik gewoon kwijt als deze verdwijnt of gestolen wordt.

In Singleplayer kan je gewoon een nieuwe kopen, na de Storyline heb je toch genoeg geld ervoor... :7

In Online moet hij eerst kapot gaan, dan kan je hem opnieuw laten bezorgen via Pegasus. ;)

Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry.

Daar koop je hem. In Online hoef je hem maar 1 keer te kopen ;)

Klopt niet. Als hij gestolen wordt krijg je een berichtje van Pegasus dat hij daadwerkelijk gestolen is, en ze met veel plezier een nieuwe willen brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel quotes.

Klopt niet. Als hij gestolen wordt krijg je een berichtje van Pegasus dat hij daadwerkelijk gestolen is, en ze met veel plezier een nieuwe willen brengen.

Tégen betaling uiteraard, anders was het geen GTA. :7

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

In Singleplayer kan je gewoon een nieuwe kopen, na de Storyline heb je toch genoeg geld ervoor... :7

In Online moet hij eerst kapot gaan, dan kan je hem opnieuw laten bezorgen via Pegasus. ;)

Als je online speelt kun je deze (geloof ik, wie o wie bevestigd?) gewoon weer opnieuw laten bezorgen door Warstock Cache & Carry.

Daar koop je hem. In Online hoef je hem maar 1 keer te kopen ;)

Klopt niet. Als hij gestolen wordt krijg je een berichtje van Pegasus dat hij daadwerkelijk gestolen is, en ze met veel plezier een nieuwe willen brengen.

De keren dat Tommie59 een boot van mij heeft gejat moest ik hem eerst opblazen of kapot maken voor ik een nieuwe kom krijgen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...