Jump to content

Kan ik niet veer geen miss meer


gert69

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gert69

    10

  • Tommie59

    9

  • Dastard

    6

  • Fredjuu

    5

Hoe kan ik dat zien

Als je iets opslaat, wat staat er dan in je saveslot?

Je kan anders dit proberen: Probeer eens wat met de andere characters te spelen (Michael, Franklin, Trevor). Soms kan het een personage-specifieke missie zijn.

Probeer ook eens wat andere activiteiten te doen (tennis, golf, etc..). Je kan ook eens een quick-save proberen te doen op een ander save-slot.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb veel geprobeerd zo 3uren al getaway vehicle 42.7%

Zoals ik al zei, probeer eens als een ander personage te spelen. Je kan ook proberen iedereen in je telefoon te bellen. Je kan ook proberen nog eens een auto te stelen en te kijken of je de getaway vehicle wel daadwerkelijk hebt opgeslagen via het bellen naar Lester.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb dat een paar x gedaan en mij Engels is ook slecht vandaar dacht vraag hier is

Zoiets komt wel vaker voor. Probeer wat sidemissions te doen, of eens naar online to gaan en dan weer naar singleplayer.

Volg ook nog eens mijn stappen die ik je al eerder vertelde.

Als het dan nog niet lukt, heb je waarschijnlijk een corrupte savegame, dan zit er niets anders op dan opnieuw te beginnen.

Succes! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dat vinden onder het pause menu (Start) en dan:

Game > Replay Mission

Welke missies staan daar dan?

(Heists kan je herkennen omdat er meestal setup oid in staat.)

En staat er verder op je kaart ook niks meer? Zoals een Hs in het blauw of oranje of groen.

En heb je misschien naast je radar (linksonderin je scherm) een telefoontje met zzz erbij? Dan staat de verhaallijn in 'Sleep mode', dan ontvang je geen verhaallijn gerelateerde telefoontjes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...