Jump to content

Kan ik niet veer geen miss meer


gert69

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gert69

    10

  • Tommie59

    9

  • Dastard

    6

  • Fredjuu

    5

Hallo ik heb hetzelfde probleem, heb alle vraagtekens gedaan en alle damage ook. Ik zit op 53.9% en ik heb met alle 3 de personages alleen nog de T van Trevor bij de striptent op een hoek. Er is alleen nooit een geel gloeiend vakje aanwezig waar je in moet zodat je missie start. Wie of wie kan mij helpen want ik ben niet ver verwijderd van de PlayStation door het voorraam heen te gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet dan naar de "T" toegaan en dan zou de missie vanzelf moeten starten.

Met welk personage ga je er eigenlijk heen? Als de "T" oranje is, dan kan je hem starten met Trevor, is die blauw dan kan je hem starten met Michael en is die groen dan kan je hem starten met Franklin. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is de kleur van de personage die ik ben, als ik Michael ben is hij blauw en Trevor oranje en Franklin groen maar bij geen van alle 3 start hij als ik heen ga.. Er gebeurt niks en zoals ik al zei er is ook geen geel gloeiend vakje waar je in moet staan om de missie te starten...

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is de kleur van de personage die ik ben, als ik Michael ben is hij blauw en Trevor oranje en Franklin groen maar bij geen van alle 3 start hij als ik heen ga.. Er gebeurt niks en zoals ik al zei er is ook geen geel gloeiend vakje waar je in moet staan om de missie te starten...

Ik veronderstel dat je nu "The Big One" moet voorbereiden? Zoja, ga met gelijk wie naar het kantoor van de stripclub. Eenmaal je de deur opendoet begint de missie vanzelf.
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, want dan zou het geen "T" zijn maar een "H".

Als je in het pauze-menu naar

GAME > Replay mission

gaat, welke missie staat daar dan als laatst?

(Negativity is een zijmissie (Belsessie) van Doctor Friedlander, in dat lijstje van 'Replay mission' staan de verhaallijn missies. ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik daar naartoe ga staat prologue bovenaan met een goud rondje erachter, daaronder komt Franklin and lamar en die is grijs, daaronder repossession goud en dan complications, chop, father/Son, the long stretch, marriage counseling zijn nog allemaal grijs dus niet gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...