Jump to content

Manieren om koel pasta te verwijderen


Ezra24rct3

Recommended Posts

Ik heb overal gezocht, en vond alleen maar oplossingen met alcohol. Omdat onze supermarkt dat niet verkoopt omdat het te gevaarlijk is moet ik een andere oplossingen vinden. Kan het ook gewoon met een WC papiertje? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik een creditcard. Of je haar. Of je huisdier. Of een schuurspons. Een plasmasnijder of een brander zou ook wel moeten helpen. Ik weet niet zeker of je computer nog heel is, maar de koelpasta is er in iedergeval af. Bedoel je niet om cool pasta te verwijderen? Anders zou het koelpasta moeten zijn.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

In welk gehucht woon jij waar ze geen alcohol verkopen in de supermarkt omdat dat te gevaarlijk is?

Geen idee, maar ze verkopen het hier gewoon niet. :7

Zijn dit je emoties? :@

Ja.

Gebruik een creditcard. Of je haar. Of je huisdier. Of een schuurspons. Een plasmasnijder of een brander zou ook wel moeten helpen. Ik weet niet zeker of je computer nog heel is, maar de koelpasta is er in iedergeval af.

Dat is echter niet geadviseerd door verschillende mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

In welk gehucht woon jij waar ze geen alcohol verkopen in de supermarkt omdat dat te gevaarlijk is?

Omdat Ezra 13 is, althans, lijkt mij ;)

Ik heb toen trouwens Articlean gekocht, zijn twee flesjes, een voor het grove werk en de andere voor het fijne werk, kostte mij een paar euro.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ah, pure alcohol, on that bicycle. Zoals Golf me secuur ninjaat is ArctiClean ook een optie.

Ik hoop niet dat iemand met bier of wijn zijn cpu probeert schoon te maken :clown:

En pure alcohol is volgens mij wel te krijgen bij de apotheker of drogist, maar ik denk wel dat ie dan zijn moeder of iemand mee moet nemen die ouder dan 18 of 21 is.

Link to comment
Delen op andere websites

In welk gehucht woon jij waar ze geen alcohol verkopen in de supermarkt omdat dat te gevaarlijk is?

Geen idee, maar ze verkopen het hier gewoon niet. :7

Ezra woont in Vrouwenpolder (geloof ik) en ik heb daar vlakbij op stage gezeten. Het is echt een dorp van niks. :7 Dus het kan goed zijn dat ze het daar niet verkopen. Ik raad je aan om naar Middelburg te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

In welk gehucht woon jij waar ze geen alcohol verkopen in de supermarkt omdat dat te gevaarlijk is?

Geen idee, maar ze verkopen het hier gewoon niet. :7

Ezra woont in Vrouwenpolder (geloof ik) en ik heb daar vlakbij op stage gezeten. Het is echt een dorp van niks. :7 Dus het kan goed zijn dat ze het daar niet verkopen. Ik raad je aan om naar Middelburg te gaan.

Serooskerke, je zit er dus 2/3 kilometer naast :3 Ik ga morgen wel ff naar Middelburg, kijk wel of ze bij de Albert Heijn nog wat hebben. :7

Maar ik kan dus niet gewoon een WC papiertje er ff overheen halen tot het er weer goed, schoon uitziet?

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Hebben ze geen schoonmaak spiritus? Dat is gewoon 'pure' alcohol met een goedje er doorheen dat je het niet gaat drinken tenzij je helemaal de weg kwijt bent natuurlijk.

Je zou ook wasbenzine kunnen gebruiken maar dat lijkt me minder slim aangezien daar meer rommel doorheen zit.

Maar ik zou gewoon beginnen inderdaad met het weghalen met een credit card en een doekje/papiertje wat geen/weinig vezels los laat.

Link to comment
Delen op andere websites

Serooskerke,

Serooskerke is net zo'n kutdorp als Vrouwenpolder. :7

Maar ik kan dus niet gewoon een WC papiertje er ff overheen halen tot het er weer goed, schoon uitziet?

Ik denk dat het met WC papier wel gaat lukken. Maar ik zou toch een soort papier gebruiken waar geen reliëf op zit. Ik zou toch nog even een reactie afwachten van iemand met meer kennis dan ik.

Heb ook even gegoogled naar een PC winkel waar je ook eventueel naar toe kan gaan. Er zijn er meerdere, maar deze ligt bij de Mcdonald's in de buurt.

>Link naar adres<

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga morgen eens kijken wat het resultaat is! :)

@.Sharingan: Ikr, het zijn allemaal schijtdorpen.... :7 Ik heb m'n nieuwe koeler bij LowBudgetPC gehaald, heb letterlijk nog nooit van die winkel op t ZEP plein gehoord. :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

heb letterlijk nog nooit van die winkel op t ZEP plein gehoord. :puh:

Ik ook niet. Moest toch even goed kijken waar het was. Ik ken MB als mijn broekzak. Maar volgens mij zijn die gebouwen nog niet heul erg oud.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem met enkel een wc papiertje of andere rommel is dat er een dun laagje koelpasta achterblijft, vergelijk het met een auto wassen.

Met enkel wat water en een poetslap lijkt een wagen mooi schoon, maar zodra je met een polijstmachine aan komt kakken en andere goedjes en hem daarmee gaat wassen ziet de wagen erna blinkend schoon uit.

Alcohol verdunt de koelpasta waardoor er meer af gaat, en vervolgens doet het ook nog eens ontvetten, waardoor de koelpasta beter kan hechten.

Het zal met wc papier enzo ook wel gaan, maar het is beter om hem brandschoon te maken, al zal het in de praktijk nog geen 1 graden Celsius schelen.

Een leuk weetje, er zijn zelfs tests gedaan waarbij ze tandpasta en pindakaas als koelpasta testen, en gek genoeg koelen die zelfs beter dan sommige goedkope maar hiervoor bestemde koelpasta's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...