Ezra24rct3 Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik heb het 10 minuten goed schoongemaakt met een doekje, toen even op een afstandje met de stofzuiger op z'n laagste stand erboven gehouden, en toen nieuwe erop gedaan. Tot nu toe koelt hij goed. Volgende keer doe ik het met alcohol, dat werkt denk ik het beste. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Nooit met een stofzuiger in de buurt van printplaten komen, je kan ze ermee slopen. Stofzuiger hebben namelijk een elektrische motor erin zitten, welke statisch is. In combinatie met de plastieken zuigmond kan je ermee dus als ware stroom op bepaalde circuits zetten, het zal om enkele volts gaan maar gezien op sommige delen maar 1,2 volt staan is dat dus gevaarlijk voor je moederbord of geheugen. Busje perslucht op afstand is beter in dit geval. Reageren
Sublime Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik gebruik altijd handalcohol, die shit die ze ook in het ziekenhuis hebben. Werkt best goed met een doekje, maar een schuurmachine zou idd ook gewoon moeten werken. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Nooit met een stofzuiger in de buurt van printplaten komen, je kan ze ermee slopen. Stofzuiger hebben namelijk een elektrische motor erin zitten, welke statisch is. In combinatie met de plastieken zuigmond kan je ermee dus als ware stroom op bepaalde circuits zetten, het zal om enkele volts gaan maar gezien op sommige delen maar 1,2 volt staan is dat dus gevaarlijk voor je moederbord of geheugen. Ben er niet mee in de buurt gekomen, heb hem op een afstandje gehouden van +/- 45 centimeter. En ik zetten m ook eigenlijk meer aan en uit. Niet dat het veel nut heeft gehad dus. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Heeft moeders niet nog een potje nagellak remover staan? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Nee, mn moeder is (gelukkig) niet van de make-up Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 En anders je buurvrouw wel, of gaan we zo niet door? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Nee, zo gaan we niet door. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.