Jump to content
Geplaatst:
comment_2269138

Ik heb overal gezocht, en vond alleen maar oplossingen met alcohol. Omdat onze supermarkt dat niet verkoopt omdat het te gevaarlijk is moet ik een andere oplossingen vinden. Kan het ook gewoon met een WC papiertje? :7

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2269532

Nooit met een stofzuiger in de buurt van printplaten komen, je kan ze ermee slopen.

Stofzuiger hebben namelijk een elektrische motor erin zitten, welke statisch is.

In combinatie met de plastieken zuigmond kan je ermee dus als ware stroom op bepaalde circuits zetten, het zal om enkele volts gaan maar gezien op sommige delen maar 1,2 volt staan is dat dus gevaarlijk voor je moederbord of geheugen.

Busje perslucht op afstand is beter in dit geval.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2269624

Nooit met een stofzuiger in de buurt van printplaten komen, je kan ze ermee slopen.

Stofzuiger hebben namelijk een elektrische motor erin zitten, welke statisch is.

In combinatie met de plastieken zuigmond kan je ermee dus als ware stroom op bepaalde circuits zetten, het zal om enkele volts gaan maar gezien op sommige delen maar 1,2 volt staan is dat dus gevaarlijk voor je moederbord of geheugen.

Ben er niet mee in de buurt gekomen, heb hem op een afstandje gehouden van +/- 45 centimeter. En ik zetten m ook eigenlijk meer aan en uit. Niet dat het veel nut heeft gehad dus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.