Jump to content

Manieren om koel pasta te verwijderen


Ezra24rct3

Recommended Posts

Ik heb het 10 minuten goed schoongemaakt met een doekje, toen even op een afstandje met de stofzuiger op z'n laagste stand erboven gehouden, en toen nieuwe erop gedaan. Tot nu toe koelt hij goed. Volgende keer doe ik het met alcohol, dat werkt denk ik het beste. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit met een stofzuiger in de buurt van printplaten komen, je kan ze ermee slopen.

Stofzuiger hebben namelijk een elektrische motor erin zitten, welke statisch is.

In combinatie met de plastieken zuigmond kan je ermee dus als ware stroom op bepaalde circuits zetten, het zal om enkele volts gaan maar gezien op sommige delen maar 1,2 volt staan is dat dus gevaarlijk voor je moederbord of geheugen.

Busje perslucht op afstand is beter in dit geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit met een stofzuiger in de buurt van printplaten komen, je kan ze ermee slopen.

Stofzuiger hebben namelijk een elektrische motor erin zitten, welke statisch is.

In combinatie met de plastieken zuigmond kan je ermee dus als ware stroom op bepaalde circuits zetten, het zal om enkele volts gaan maar gezien op sommige delen maar 1,2 volt staan is dat dus gevaarlijk voor je moederbord of geheugen.

Ben er niet mee in de buurt gekomen, heb hem op een afstandje gehouden van +/- 45 centimeter. En ik zetten m ook eigenlijk meer aan en uit. Niet dat het veel nut heeft gehad dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...