Dutchy3010 Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2015 Uitslag GTAForum Awards 2014! Bij deze de uitslag van de GTAForum Awards 2014! Je kunt vanaf nu het stemlokaal bekijken. Ook het Nominatietopic is weer zichtbaar! Leden AwardsGTA-gerelateerde AwardsModding & GraphicsCommunity-awardsWe hebben een paar leuke cadeautjes voor sommige winnaars: Dexist: promotie naar Superlid. Energycorse: promotie naar Superlid. Dotz: promotie naar Superlid. ERRWINS: promotie naar Megalid. Tommie59: promotie naar Megalid (en een gratis naamswijziging voor de hoofdletter T). 1974: topic naar keuze in het graphicsforum wordt vastgeplakt. Verder zal het Snapmatic-topic worden vastgeplakt. De awards zullen zo snel mogelijk worden toegevoegd aan jullie awards tab en de extra cadeautjes worden zo snel mogelijk toegevoegd! Winnaars: nogmaals gefeliciteerd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2015 Gefeliciteerd aan alle winnaars! Alle dubbel en dik verdiend, ga zo door! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2015 (bewerkt) Gefeliciteerd winnaars! Veel plezier met jullie promotie's! Edit, jullie zijn er vast nog mee bezig maar de uitslagen zijn nog altijd verborgen! Bewerkt: 3 januari 2015 door .Sharingan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2015 Mijn felicitaties aan de winnaars! En natuurlijk iedereen bedankt die op mij stemde Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2015 Gefeliciteerd winnaars, en bedankt voor de stemmen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2015 Gefeliciteerd winnaars. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2015 Welverdiende awards allemaal! Gefeliciteerd aan de winnaars! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2015 Gefeliciteerd winnaars. Het was weer een hele gezellige avond, net zoals vorig jaar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2015 Van harte gefeliciteerd winnaars! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2015 Gefeliciteerd allen! (winnaars en de mensen met promotie!). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2015 Waarom kreeg ik geen hoofdletter T bij mijn promotie naar megalid? Gefeliciteerd, winnaars! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2015 Gefeliciteerd allen! Zeker verdiend, 1974 . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2015 Ziet er goed uit, iedereen van harte gefeliciteerd! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2015 Vriendelijk verzoek aan iedereen die awards heeft ontvangen om te controleren of 1) de awards geheel correct in het profiel staan weergegeven, 2) het aantal awards correct naast de post verschijnt en 3) of de uitgereikte achievements correct zijn. Zowel wat betreft de awards zelf als wat betreft eventuele promoties. Het was veel handmatig werk en een foutje is snel gemaakt. Mocht je een foutje gevonden hebben, stuur mij dan snel even een PM, dan kan ik het het snelst fixen. Bij voorbaat dank. Het getalletje naast je post m.b.t. de Achievements wordt overigens eenmaal per dag automatisch gesynchroniseerd. Die staat dus tijdelijk nog op het oude getal. Het gaat om de awards naast je post. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2015 Alle winnaars van harte gefeliciteerd! Er zaten een paar spannende categorieën bij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts