ERRWINS Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Afgelopen zomer kreeg Jowx de eer om deel te nemen aan de College Tour van The Oceans. Hier werden onder andere vragen van leden aan de oud-admin Jowx gesteld. Tijdens deze tour werd er een grap door mij gemaakt die Jowx wel kon waarderen en besloot hierdoor als grap een topic te maken waarbij mensen een petitie konden tekenen om mij te laten promoveren tot Megalid. Kostelijk vermaak natuurlijk, maar tijdens deze tour zijn er twee leden geweest die een belofte hebben gemaakt, en laat ik daar nu toevallig een screen van hebben? Citaten: @JustHano: Wanneer ERRWINS Megalid wordt eet ik m'n hoed op @JustHano: En ik ben bloedserieus @ThunderDuck: Ook ik eet een hoed op @ThunderDuck: En ik zal het filmen @ThunderDuck: En op het forum plaatsen Bewijzen: Succes heren, ik zie jullie videomateriaal tegemoet Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Kom maar met die filmpjes! Reageren
thebig Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik blijf erbij dat die arme hoed er niets aan kan doen dat jij nu ML bent Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik kan uit betrouwbare bron melden dat dit nooit gaat gebeuren. Het is een onrealistische scenario, vergelijkbaar met Big Boss die iets vrolijks post: onmogelijk. Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik kan uit betrouwbare bron melden dat dit nooit gaat gebeuren. Het is een onrealistische scenario, vergelijkbaar met Big Boss die iets vrolijks post: onmogelijk. Of Cabyon die iets waarheidsgetrouw post, stel je dat eens voor! Niet dus... Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Er zijn inmiddels al aanwijzingen dat er begonnen is aan een blauwe hoed. Wie daar iets mee te maken heeft, en of het überhaupt waar is, wordt momenteel nog onderzocht. Reageren
aron24 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 We kunnen ook eens lachen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik zal binnenkort ook m'n hoed opeten..... Dit word gewoon teveel voor me. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Er is drank in het spel. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Wat een schattige avatar had ik toen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik kan uit betrouwbare bron melden dat dit nooit gaat gebeuren. Het is een onrealistische scenario, vergelijkbaar met Big Boss die iets vrolijks post: onmogelijk. ThunderDuck had laatst nog in de chat gezegd het te gaan doen. Daar komt ook nog bij dat ik eerder een weddenschap heb gewonnen, en daar is ook beeldmateriaal van. Dus wie weet! Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik kan uit betrouwbare bron melden dat dit nooit gaat gebeuren. Het is een onrealistische scenario, vergelijkbaar met Big Boss die iets vrolijks post: onmogelijk. Ik zal, om Cabyons ongelijk er even stevig in te wrijven, niet 1 maar 2 hoeden opeten. Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik kan uit betrouwbare bron melden dat dit nooit gaat gebeuren. Het is een onrealistische scenario, vergelijkbaar met Big Boss die iets vrolijks post: onmogelijk. Ik zal, om Cabyons ongelijk er even stevig in te wrijven, niet 1 maar 2 hoeden opeten. Ik hoop voor je dat je het doet, want ik heb een hekel aan anti-climaxen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.