Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 is het nu waar of niet waar dat er een Ice cold killer of een leatherhead in red county of flint county is??? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Is nog altijd niet gevonden dus waarschijnlijk niet. ¨ 90% kans van niet. Met de zoekfunctie kost je nog meer informatie vinden. Bewerkt: 24 juli 2005 door Renne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Is nog altijd niet gevonden dus waarschijnlijk niet.Met de zoekfunctie kost je dit ook vinden. heb ik gedaan maar is niet echt antwoord op m'n vraag :unsure: toch wel :lol: sorry is al m'n 2de blooper vandaag :rolleyes: Bewerkt: 24 juli 2005 door gtagangster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Het is niet zeker of Leatherface wel bestaat, maar er zijn wel veel geruchten rond. Zoek maar eens naar een topic van Leatherface, daar kun je een paar screens zien. We weten niet of het echt is, ik heb het iig al geprobeert en hij is niet komen opdagen. Bekijk deze site maar eens, daar zijn verscheidene screens en informatie over Leatherface te vinden. Vele zeggen dat het niet waar is, dus moet het wel zo zijn. Sommige zeggen van wel, maar die hebben dan geen bewijs ervan. Kortom; het zit er dik in dat hij niet bestaat. Je kunt nog informatie vinden met gebruik van de zoekfunctie, dat helpt je vast wel verder! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vingauld Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Zelf heb ik al alle methodes in de penotican geprobeerd om een killer te vinden en dat heeft bij mij tot niets geleid, ook bij the fisherman`s lagoon heb ik in de stromende regen niets kunnen vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Zelf heb ik al alle methodes in de penotican geprobeerd om een killer te vinden en dat heeft bij mij tot niets geleid, ook bij the fisherman`s lagoon heb ik in de stromende regen niets kunnen vinden. is het false ? terwijl rockstar zegt : true dit vraagt om meer onderzoek Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Zelf heb ik al alle methodes in de penotican geprobeerd om een killer te vinden en dat heeft bij mij tot niets geleid, ook bij the fisherman`s lagoon heb ik in de stromende regen niets kunnen vinden. is het false ? terwijl rockstar zegt : true dit vraagt om meer onderzoek Als ik me eigen site maak en ik schrijf erbij dat Rockstar gezegt hebt dat het waar is hoeft het niet echt waar te zijn. Je kan het toch ook gewoon verzinnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Ik denk dat hij niet bestaat hoe je jammer het ook is. Ik heb het hele spel lang gehoord maar niks gevonden. Dus ik ben er maar mee gestopt. Ook als je al die aanwijzingen krijgt die je moet doen. Je moet een hele heksentoer uithalen om die gast te zien. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Ik zou niet weten of het nou Waar of niet waar is, Al hoop ik eigenlijk wel dat 't waar is :rolleyes: Als je zo al die geruchten hoort... begin je toch te twijfelen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Ik weet het niet meer. Ik zei tegen Silverwing dat ik ging zoeken en dat ging ik ook doen Ik deed de Regen cheat.En de "Tijd gaat sneller" cheat. Ik bleef er met mijn Chainsaw staan en hij kwam maar niet. Mijn hart bonkte wel. :lol: Vond het wel Jammer volgende keer nog is kijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Ik weet het echt niet meer het was een site van freewebs dacht ik en er stonden 8 foto's ofzo op van die zwarte man die op een dak van dat huis staan en als hij doodt is dat er geen bloed uitkomt en dan hij 1m. boven de grond zweeft. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Als je zo'n site wilt vinde probeer het dan onder google Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Ik ben ook in de bestanden gaan kijken zoals W3sl3y heeft gedaan met die race's. Ik ben in dezelfde file gaan kijken, en ik heb iets merkwaardig gevonden. Kijk eens naar de rode omkringde plek, ik zie er een mannetje in die iets vast heeft. Het lijkt goed op een gezicht met die stipjes, en dat daarnaast is misschien wel een kettingzaag. Die plek daar is de Mount Chiliad, dus Leatherface op de Mount Chiliad? Er zijn ook een paar rode stipjes daarop, heel kleine. Dit is misschien een beetje vergezocht, maar ik zoek nog verder. EDIT - Nu ik even goed zie is het daar de Mount Chiliad niet, ik weet niet precies wat het daar is. Bewerkt: 29 juli 2005 door Silverwing Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ik ben ook in de bestanden gaan kijken zoals W3sl3y heeft gedaan met die race's.Ik ben in dezelfde file gaan kijken, en ik heb iets merkwaardig gevonden. Kijk eens naar de rode omkringde plek, ik zie er een mannetje in die iets vast heeft. Het lijkt goed op een gezicht met die stipjes, en dat daarnaast is misschien wel een kettingzaag. Die plek daar is de Mount Chiliad, dus Leatherface op de Mount Chiliad? Er zijn ook een paar rode stipjes daarop, heel kleine. Dit is misschien een beetje vergezocht, maar ik zoek nog verder. EDIT - Nu ik even goed zie is het daar de Mount Chiliad niet, ik weet niet precies wat het daar is. sorry ik zie er geen gezicht in kan je even met een lijntje aangeven hoe ik moet kijken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ik zie het ook niet Maar het zou best kunnen dat ie in de Mount Chiliad zit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts