Jump to content

Red county geruchten


Caltson

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Caltson

    15

  • Barcelona

    7

  • W3sl3y

    5

  • Silverwing

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

gek,ik begin over leatherface en we eindigen bij een mannetje op de map :schater:

zijn we geeidigt?

o mensen ik hoor net dat we klaar zijn doe uw stoel riemen af en vergeet uw handbagage niet mee te nemen :muur:

Alles kan mischien bewijsen dat je hem toch kan zien.

Dus ook dit alleen is dit niet met opzet erin gedaan dus bedoelen ze er ook niks mee.

Link to comment
Delen op andere websites

VOLGEN MIJ BESTAAT LEATHERFACE NIET!!!

ik heb gisteren op elke plaats 1 uur gebleven (wat ontzettend saai was)

om leatherface te zien resultaat : NEGATIEF zo waarschijnlijk FAKE _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik had al eens site gevonden en er staat op dat er een huis is en er loopt een vreemde zwarte gast rond ik ging naar dat huis en er was niets en ik schoot mezelf dood en dan liep hij rond bij het ziekenhuis ik load en hij is niet meeer bij het ziekenhuis dus misschien moet je eits doen voor hem tegen te komen.

waar was dat en welk ziekenhuis dan ga ik op onderzoek uit

Link to comment
Delen op andere websites

Mensuh Mensuh...

Er zijn dus Foto's van die leatherFace...

Maar geen Enkel filmpje.. Als ie echt was, was er al lang een filmpje door iemand gemaakt. ;) denk ik en daaarom bestaat ie niet denk ik.. :sigaar:

En die ene map van die Gast met dat zogenaamde gassie er er in is ook dik fake

Die bergen daat betaan niet eens.. en hij lijkt eeerder op Homer simpson

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik had al eens site gevonden en er staat op dat er een huis is en er loopt een vreemde zwarte gast rond ik ging naar dat huis en er was niets en ik schoot mezelf dood en dan liep hij rond bij het ziekenhuis ik load en hij is niet meeer bij het ziekenhuis dus misschien moet je eits doen voor hem tegen te komen.

waar was dat en welk ziekenhuis dan ga ik op onderzoek uit

die man heb ik meermaals in fort carson zien rondlopen...gewone voetganger als je het mij vraagt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mensuh Mensuh...

Er zijn dus Foto's van die leatherFace...

Maar geen Enkel filmpje.. Als ie echt was, was er al lang een filmpje door iemand gemaakt. ;) denk ik en daaarom bestaat ie niet denk ik.. :sigaar:

En die ene map van die Gast met dat zogenaamde gassie er er in is ook dik fake

Die bergen daat betaan niet eens.. en hij lijkt eeerder op Homer simpson

Ik heb een keer een filmpje gezien weet niet precies meer waar, daar was iemand die stond in dat hutje en toen hoorde je in een keer een kettingzaag, alleen jammer was wel dat hij niet keek maar hard dat hutje uit rende :puh: . ik weet niet of het fake is of niet, maar het leek wel behoorlijk echt, we zullen het niet weten had hij maar gekeken dan was er bewijs ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mensuh Mensuh...

Er zijn dus Foto's van die leatherFace...

Maar geen Enkel filmpje.. Als ie echt was, was er al lang een filmpje door iemand gemaakt. ;) denk ik en daaarom bestaat ie niet denk ik.. :sigaar:

En die ene map van die Gast met dat zogenaamde gassie er er in is ook dik fake

Die bergen daat betaan niet eens.. en hij lijkt eeerder op Homer simpson

Ik heb een keer een filmpje gezien weet niet precies meer waar, daar was iemand die stond in dat hutje en toen hoorde je in een keer een kettingzaag, alleen jammer was wel dat hij niet keek maar hard dat hutje uit rende :puh: . ik weet niet of het fake is of niet, maar het leek wel behoorlijk echt, we zullen het niet weten had hij maar gekeken dan was er bewijs ;)

ik denk dat het 2player mode is

je pakt invidual player mode,de ander is met een kettingzaag bezig achter hem

en hij loopt weg,simpel(heb het filmpje gezien en hoe komt het dat hij dan wegliep als hij aan het filmen was :N )

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik die gozer vinden en hoe ziet hij er precies uit

Ergens in Panoptican, in een houten hutje, maar het is allemaal fake als je het mij vraagt :?

bedankt dAN ga ik eens kijken. en als ik hem zie dan maak ik wel een foto van hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensuh Mensuh...

Er zijn dus Foto's van die leatherFace...

Maar geen Enkel filmpje.. Als ie echt was, was er al lang een filmpje door iemand gemaakt. ;) denk ik en daaarom bestaat ie niet denk ik.. :sigaar:

En die ene map van die Gast met dat zogenaamde gassie er er in is ook dik fake

Die bergen daat betaan niet eens.. en hij lijkt eeerder op Homer simpson

uh waar staan die foto's dan. kan ik een kee r kijken .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...