.Maze. Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Gebruik volgende keer de EDIT knop, dan kan je iets toevoegen aan je eerste posts en dan maak je geen dubbelposts ontopic: dat filmpje stond op een forum, je zag hem ook naar het hutje toelopen, dan vind ik het knap dat die tweede speler constant uit het beeld kan blijven... Bewerkt: 7 augustus 2005 door BoterBal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Gebruik volgende keer de EDIT knop, dan kan je iets toevoegen aan je eerste posts en dan maak je geen dubbelposts ontopic: dat filmpje stond op een forum, je zag hem ook naar het hutje toelopen, dan vind ik het knap dat die tweede speler constant uit het beeld kan blijven... Dan zal je toch altijd 2 balken moeten zien in het scherm... 1 van Player 1 en 1 van Player 2 Met de wapens erbij wat ze in hun hand hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DutchMauritz Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Gebruik volgende keer de EDIT knop, dan kan je iets toevoegen aan je eerste posts en dan maak je geen dubbelposts ontopic: dat filmpje stond op een forum, je zag hem ook naar het hutje toelopen, dan vind ik het knap dat die tweede speler constant uit het beeld kan blijven... Dan zal je toch altijd 2 balken moeten zien in het scherm... 1 van Player 1 en 1 van Player 2 Met de wapens erbij wat ze in hun hand hebben. Ja maar mischien kan je het filmpje bewerken door ff die balkjes weg te halen.. maar als je met 2 players ben en je drukt op select dan zie je gewoon het cj zoals je altijd ziet en player 2 niet! . Maar bij 2 player kan je ook geen killer kiezen hoor:p tenzij bewerkt. Maar geef ons ff de link naar het filmpje,kunne we het ook checken Bewerkt: 7 augustus 2005 door DutchMauritz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Gebruik volgende keer de EDIT knop, dan kan je iets toevoegen aan je eerste posts en dan maak je geen dubbelposts ontopic: dat filmpje stond op een forum, je zag hem ook naar het hutje toelopen, dan vind ik het knap dat die tweede speler constant uit het beeld kan blijven... Dan zal je toch altijd 2 balken moeten zien in het scherm... 1 van Player 1 en 1 van Player 2 Met de wapens erbij wat ze in hun hand hebben. Ja maar mischien kan je het filmpje bewerken door ff die balkjes weg te halen.. maar als je met 2 players ben en je drukt op select dan zie je gewoon het cj zoals je altijd ziet en player 2 niet! . Maar bij 2 player kan je ook geen killer kiezen hoor:p tenzij bewerkt. Maar geef ons ff de link naar het filmpje,kunne we het ook checken hij staat hier in het Easter eggs forum ik geloof bij leatherface toch niet fake? check daar es Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 ik heb gekeken bij da ziekenhuis.Maar ik zag alleen iemand met een lange zwarte jas en een zwarte hoed op.Maar er was nog iets vreemds.Ik had iemand vermoord waar bijna helemaal niemand loopt(bij het ziekenhuis in de buurt) ik dood iemand die ik nog nietzo vaak heb gezien.hij ligt bloedend op de grond.Er was niemand.Ik jat een auto een paar meter verderop en dan staat die gast weer en zijn bloedplas ligt dr nog,daarna gebeurde het nog 2 keer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 ik heb gekeken bij da ziekenhuis.Maar ik zag alleen iemand met een lange zwarte jas en een zwarte hoed op.Maar er was nog iets vreemds.Ik had iemand vermoord waar bijna helemaal niemand loopt(bij het ziekenhuis in de buurt) ik dood iemand die ik nog nietzo vaak heb gezien.hij ligt bloedend op de grond.Er was niemand.Ik jat een auto een paar meter verderop en dan staat die gast weer en zijn bloedplas ligt dr nog,daarna gebeurde het nog 2 keer. kan ook een Bug zijn.... heb ik ook wel is met gewone mensen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 het kan ook iemand anders zijn maar dan hetzelfde figuurtje heb ik ook meer dan 100x gehad in san andreas Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 Als je mijn post had gelezen, had je gezien dat ik niet precies meer wist waar ik dat filmpje had gezien, en ik mag geen reclame geven. (link) Het stond op een forum, het kan inderdaad allemaal bewerkt zijn, maar dat is wel erg ver gezocht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 je ziet ook bij dat houten hut een nog andere hutten in de Panoptican bloed op de grond en dat is een aanwijzing van dat de leatherface echt bestaat maar ik geloof het niet want ik ging wel twee uur daar wachten voor de leatherface en hij kwam gewoon niet opdagen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 volgensd mij is het een verzinsel,zoals die fake-bigfoot heb elke dag 24/7 zitten wachten.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Je weet niet als het bloed is.. Ook al lijkt het erop, maar in elke hut zie je dat daar op de vloer. Ik heb er ook heel vaak gestaan maar niks is gebeurt, ik begin een beetje te twijfelen of hij nou echt bestaat. Bewerkt: 14 augustus 2005 door Little Mister Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 ik twijfel er ook aan of de leatherface wel bestaat. maar ik vindt dat bloed want als cj iemand vermoord dan komt de zelfde druppels op de grond maar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 ik twijfel er ook aan of de leatherface wel bestaat. maar ik vindt dat bloed want als cj iemand vermoord dan komt de zelfde druppels op de grond maar. gaan die druppels op de grond eigenlijk weg of blijven die liggen?? en liggen die bloeddruppels in de shady cabin??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 neej de bloed gaat niet weg en het is in het houten hutje in Panoptican kijk daar maar eens. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 neej de bloed gaat niet weg en het is in het houten hutje in Panoptican kijk daar maar eens. ik zie enkel wat een stom bouwvallig krot dat op instorten staat zonder bloed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts