Barcelona Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 neej de bloed gaat niet weg en het is in het houten hutje in Panoptican kijk daar maar eens. ik zie enkel wat een stom bouwvallig krot dat op instorten staat zonder bloed kijk bij de houten hutje Panoptican waar de leatherface kan zijn met regen dan zie je bij een onweer bloed op de grond.
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 neej de bloed gaat niet weg en het is in het houten hutje in Panoptican kijk daar maar eens. ik zie enkel wat een stom bouwvallig krot dat op instorten staat zonder bloed kijk bij de houten hutje Panoptican waar de leatherface kan zijn met regen dan zie je bij een onweer bloed op de grond. werkt dat ook met een onweer cheat?
Barcelona Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) neej de bloed gaat niet weg en het is in het houten hutje in Panoptican kijk daar maar eens. ik zie enkel wat een stom bouwvallig krot dat op instorten staat zonder bloed kijk bij de houten hutje Panoptican waar de leatherface kan zijn met regen dan zie je bij een onweer bloed op de grond. werkt dat ook met een onweer cheat? het werkt ook met de onweer cheat . Bewerkt: 14 augustus 2005 door Barcelona
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 neej de bloed gaat niet weg en het is in het houten hutje in Panoptican kijk daar maar eens. ik zie enkel wat een stom bouwvallig krot dat op instorten staat zonder bloed kijk bij de houten hutje Panoptican waar de leatherface kan zijn met regen dan zie je bij een onweer bloed op de grond. werkt dat ook met een onweer cheat? het werkt ook met de onweer cheat . Kan je een screen nemen??? ik zie niet veel daar met een onweer
Barcelona Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 neej de bloed gaat niet weg en het is in het houten hutje in Panoptican kijk daar maar eens. ik zie enkel wat een stom bouwvallig krot dat op instorten staat zonder bloed kijk bij de houten hutje Panoptican waar de leatherface kan zijn met regen dan zie je bij een onweer bloed op de grond. werkt dat ook met een onweer cheat? het werkt ook met de onweer cheat . Kan je een screen nemen??? ik zie niet veel daar met een onweer sorry maar een screen nemen van dat bloed is heel moeilijk te tenemen want die flits is erg snel dus kijk maar goed in de houten hutje en mischien kan ik nog een goeie schreen van het bloed maken.
Vinewood Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Nou, Ik ben vaak zat wezen kijken een nog nooit bloed op de grond. En geen killer. Maar als zowat 5 miljoen mensen san andreas hebben, Moet hij toch al lang ondekt zijn lijkt mij
Caltson Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ik denk dat alle county's bespaard zijn gebleven aan ufo's aliens,bigfoots en leatherface's wie nog geloofd in bigfoot kan nogal zijn want ik doe al een tijdje onderzoek met dit topic,nu a ik es checken op bloedsporen(later kan ik beter inspecteur moordzaken worden in SA :'D ) Dus nu weten we zeker: Bigfoot: FAKE!! Leatherface:Bijna FAKE!!!!! Ufo's en lichten bij kincaid: verklaring,dat zijn gewoon dildo's,die hebben juist hetzelfde licht dus geen ufo of er bestaan ufo's met knipperlichten,lekker funky ....Dus de ufo's zijn ook:FAKE!!!! Het enige wat ik dus wil weten en hiebij vraag ik ook wat medewerkers een mega onderzoek op leatherface met mij en wat andere leden die graag willen meedoen Zo,post maar verder
P-Jamma Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Ufo's en lichten bij kincaid: verklaring,dat zijn gewoon dildo's,die hebben juist hetzelfde licht dus geen ufo of er bestaan ufo's met knipperlichten,lekker funky ....Dus de ufo's zijn ook:FAKE!!!!Het enige wat ik dus wil weten en hiebij vraag ik ook wat medewerkers een mega onderzoek op leatherface met mij en wat andere leden die graag willen meedoen Zo,post maar verder Huh? De lichten zijn Dildo's??? Hoe bedoel je dat? Bewerkt: 15 augustus 2005 door Nasty-Toilet-Man
Barcelona Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Het enige wat ik dus wil weten en hiebij vraag ik ook wat medewerkers een mega onderzoek op leatherface met mij en wat andere leden die graag willen meedoen ik wil wel meedoen want dan proberen we ook aanwijzingen te vinden en de leatherface zelf en ik ga proberen wat de site op freewebs zei hoe je hem kan zien maar het kan ook een nepsite zijn.
Caltson Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ufo's en lichten bij kincaid: verklaring,dat zijn gewoon dildo's,die hebben juist hetzelfde licht dus geen ufo of er bestaan ufo's met knipperlichten,lekker funky ....Dus de ufo's zijn ook:FAKE!!!!Het enige wat ik dus wil weten en hiebij vraag ik ook wat medewerkers een mega onderzoek op leatherface met mij en wat andere leden die graag willen meedoen Zo,post maar verder Huh? De lichten zijn Dildo's??? Hoe bedoel je dat? ik bedoel dodo excuseer :$
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ufo's en lichten bij kincaid: verklaring,dat zijn gewoon dildo's,die hebben juist hetzelfde licht dus geen ufo of er bestaan ufo's met knipperlichten,lekker funky ....Dus de ufo's zijn ook:FAKE!!!!Het enige wat ik dus wil weten en hiebij vraag ik ook wat medewerkers een mega onderzoek op leatherface met mij en wat andere leden die graag willen meedoen Zo,post maar verder Huh? De lichten zijn Dildo's??? Hoe bedoel je dat? ik bedoel dodo excuseer :$ Ooooh Dodo's Ik dacht al, Vliegende Dildo's in de lucht
Recommended Posts