KoningJesper Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Hallo Dit topics is om in te zeggen op welke games je je verheugt in de komende weken Ik verheug me op veel games, waaronder The division en No mans Sky Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik verheug me niet op spellen die de komende weken komen. Ik verheug me meer op games die over een onbepaalde tijd komen. Zoals Red Dead Redemption 2 en GTA 6. Reageren
Nissan Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Persona 5! Komt wel alleen voor PlayStation 3 en 4 Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik ben ook wel benieuwd naar The Division, echter deze moet zich nog wel bewijzen, zeker met de beloftes van Ubisoft de laatste tijd. Ook ben ik zeer nieuwsgierig naar Quantum Break, de begin van dit jaar uit zal komen. Verder heb ik niet echt games waar ik "op zit te wachten". Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Nieuwe update voor DayZ en natuurlijk GTA V voor de pc! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Wat is dat persona toch narukami? Reageren
Niked Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 (bewerkt) The Division, Assassin's Creed Victory, Dying Light en Battlefield Hardline. Bewerkt: 4 januari 2015 door skullz-000 Reageren
thebig Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 In de Game On! van deze week heb ik ze al opgenoemd: AC Victory, Uncharted 4 & Arkham Knight. Laat maar komen Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 GTA V PC, wat anders? Reageren
MovieGamer Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 (bewerkt) -Until Dawn -Tom Clancy's The Division -Tom Clancy's Rainbow Six: Siege -Uncharted 4: A Thief's End -Assassin'S Creed: Victory -Rise of the Tomb Raider Oja, en er gaan geruchten dat Quantic Dream dit jaar Beyond: Two Souls uitbrengt voor de PlayStation 4 dus verheug me ook op deze game. Hoop stiekem dat ze hem in een bundel doen met Heavy Rain. Bewerkt: 4 januari 2015 door Noretz Reageren
Lars Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Heb niet echt een game waarvan ik denk "Podver, wat is die vet".. Al heel lang niet meer gehad eigenlijk.. Reageren
1974 Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Geen . Carmageddon Reincarnation dan misschien . Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Assassin's Creed Victory wordt net zo'n paupergame als Assassin's Creed Unity En ik verheug me een klein beetje op Battlefield Hardline, verder komen niet echt meer leuke games uit op de PS3. Dus ik spaar wel voor een GamePC, want daarop komen veel meer leuke titels uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.