Yoeerii Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik heb nu 2 huizen, maar ik wil graag 1 Appartement. Is er een manier voor? Want ik wil liever geen 2 huizen + 1 appartement lol Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 (bewerkt) Je kunt ze niet verkopen. Alleen inruilen. Ik hoop overigens dat iedereen binnenkort zijn properties kan verkopen naast alleen inruilen. C'mon Rockstar! Bewerkt: 4 januari 2015 door .Sharingan Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik raad je aan om je huis in te ruilen voor een garage. Grote kans dat je dan weer geld terug krijgt. Reageren
Yoeerii Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Das inderdaad wel een goeie! Zal ik eens proberen, thanks! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 (bewerkt) Er is ook een gratis garage. Dan krijg je al je geld terug lijkt mij. Alleen weet niet of iedereen die garage heeft omdat ik een Collector's edition heb gekocht. Maar ik heb er niks aan want ik heb 3 appartementen met ieder een garage met 10 plaatsen. Heb nu 29 auto's. Zoek nog een auto die ik wil. Houd eventueel een plek vrij voor de Heists DLC. Bewerkt: 5 januari 2015 door GTAKevin023 Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Een gratis garage ? Bij PS4 dan zeker? Reageren
Yoeerii Geplaatst: 6 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 omdat ik een Collector's edition heb gekocht. Een gratis garage ? Bij PS4 dan zeker? Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Beter koop je 1 appartement 2 goed koopste garages met 10 plaatsen heb je 30 plekjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.