evilstefboy Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 als je gta sa voor pc koopt krijg je daarbij een stedengids, ik heb die gelezen en op blz. 56 bovenaan staat een stukje en foto over the club. op de foto zie je dat gebouw een frisdrank automaat en een pijl om naar binnen te gaan. ik ben gaan kijken en die frisdrank automaat is er niet en ik kan ook niet naar binnen. weten jullie misschien hoe je daar naar binnenkan. alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Over welke staat gaat het dan? Je kan wel in een paar ''clubs'' maar dat is niet heel bijzonder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 ik kon me wel een club in Venturas herinneren, vlakbij een bushalte ergens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
evilstefboy Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 ooh sorry ik ben er al achter, er zijn in las venturas 2 dezelfde gebouwen 1 boven en 1 rechts van de strip. de 1 kun je binnen andere niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.