JJ-B Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 Type: Signature Stijl: Zie extra Grootte: maximaal voor signature Voorbeeld: misschien kan je wat inspiratie halen uit mijn huidige signature, maar die vind ik wat minder flexible. Tekst: maakt niet uit. Rand: Geen is altijd het mooiste. Kleuren: Wat warms en wat kleurrijks Extra: Ik zou graag een signature willen met wat warms, ook houd ik erg van een liefdevol en kleurrijk tintje (zoals ik in deze signature paarse vlinders had verwerkt). Warm kan zijn sprokkelend hout bij een open haard, een knusse woning of een mooi rustgevend gebied. Het maakt mij eigenlijk niet echt zo veel uit, ik houd van vanalles zolang het maar een warme uitstraling heeft met een tintje passie ;P Alvast bedankt Reageren
aron24 Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 Ik wil best iets maken, maar je beschrijving is niet echt duidelijk voor mij. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 (bewerkt) Ik heb een poging voor een signature gedaan, maar heb daarbij ook een passende avatar gemaakt. Tip: kijk in de boom Bewerkt: 6 januari 2015 door ERRWINS Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 Wauw, die is best wel mooi geworden! Ik zal zometeen ook even kijken wat ik voor je kan doen, ik kan niks beloven aangezien ik ook huiswerk heb. Reageren
JJ-B Geplaatst: 6 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 (bewerkt) Ik heb een poging voor een signature gedaan, maar heb daarbij ook een passende avatar gemaakt. Tip: kijk in de boom Wowzers! Da's echt mooi... Tnx man. Ik vind m'n avartje nu wel mooi, maar zo'n combi kan ik niet laten liggen. Dat dat JJ-B is echt nice. Op de avatar staat ie mooi in het midden, maar in de signature is ie lijkt wel een beetje onzichtbaar en toch zie je het. Dat vind ik echt heel erg mooi Prachtige kleurencombinatie, de persoon in de verte, een bos; het komt echt mooi in een... Tnx deze zet ik meteen op! En dat nog zo snel ook en de moeite die dat kost om het te maken. Echt bedankt Erwin @bountyskull: Dankjewel, maar ik neem nu deze van Erwin dus je hoeft het niet meer te doen. Bewerkt: 6 januari 2015 door JJ-B Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 Geen probleem! Je kunt me altijd contacteren wanneer je iets anders wilt en/of je niet tevreden bent Veel plezier met je nieuwe signature! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.