iRico Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Type: Signature Stijl: Modern/Games Grootte: 500x150 als ik het goed heb Voorbeeld: Iets als: http://prntscr.com/5pi1a6 Tekst: Rico Proffesional Gamer Rand: 1 tot 2px Kleuren: Als je voorbeeld zit: bijna geen kleuren, maar misschien een hele hele lichte oranje overlay erover kan mooi zijn Extra (optioneel): Graag de volgende games erin: Call of Duty Black ops2, Minecraft, Advanced Warfare,WWE2K15 & Battlefield Reageren
3L1077 Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Ik wil wel eens een kijkje nemen, vandaag of morgen. Reageren
iRico Geplaatst: 10 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Ik wil wel eens een kijkje nemen, vandaag of morgen. Tis nu drie dagen later? Ben je het vergeten? (Niet erg hoor) Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Ik wil wel eens een kijkje nemen, vandaag of morgen. Tis nu drie dagen later? Ben je het vergeten? (Niet erg hoor) Ik ben het inderdaad vergeten. Ik heb echter enkele problemen met mijn computer waardoor ik programma's als Photoshop enzo nu niet kan draaien. Ik houd je op de hoogte. Reageren
aron24 Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Maar eens wat geprobeerd, ben ook nog maar een beginner, de andere game paste er niet meer bij. Reageren
iRico Geplaatst: 15 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 Maar eens wat geprobeerd, ben ook nog maar een beginner, de andere game paste er niet meer bij. Sorry, maar nee. Kijk het voorbeeld dat ik heb geplaatst in het hoofd topic Reageren
RUBENN Geplaatst: 15 januari 2015 Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 Ik probeer even wat voor je te maken, je hoort binnenkort van me Reageren
3L1077 Geplaatst: 15 januari 2015 Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 Gisteren toch kunnen Photoshoppen zonder problemen, dus ik kan morgen wel kijken, als het me niet weer ontglipt. Reageren
RUBENN Geplaatst: 15 januari 2015 Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 Twee versies voor je signature van mijn kant: Zonder oranje/gele overlay: Met oranje/gele overlay: Aan jou de keus of je de creatie van Eliott of van mij kiest Als je anders nog vragen/opmerkingen/verbeteringen hebt hoor ik het graag! Reageren
iRico Geplaatst: 25 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Heb je de PSD File nog? Ben van smaak veranderd.... Sorry! Minecraft en WWE kunnen weg inplaats daarvan wil ik bij Minecraft iets van "SimsClan"(Zoek op YT) en bij WWE FIFA15. En professional gamer moet naar: Member of SimsClan als dat kan Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Dat moet lukken, vandaag of morgen heb je 'm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.