Jump to content

Grand Theft Auto VI

Recommended Posts

Geplaatst:

maxresdefault-gta-6-these-cheats-would-make-vi-better-than-gta-v.jpeg?width=1920&height=1080

Het is misschien een beetje vroeg maar laat ik er maar een topic over starten :)

In welke stad zal GTA 6 zich afspelen? Een bekende stad van eerdere GTA's zoals Vice City of iets compleet nieuws?

Zullen er weer 3 hoofdpersonages zijn?

Een nog grotere map dan GTA 5?

Wanneer komt de nieuwe game uit? En wel op de PS3/XBOX 360?

Verdere verbeteringen? Enzovoort.

Geplaatst:

Hmm...oke. Maar is hier geen soortgelijk topic over, volgens mij in de GTA-Serie topic.

En als ik fout zit, zeg het dan alvast even.

Geplaatst:

Wauw :puh: GTA V is nog geeneens voor PC uit en het eerste GTA6 topic is er al :puh: Laten we vooral afvragen of er überhaupt wel een deel 6 komt.

Geplaatst:

Waarom zou GTA 6 niet komen, GTA is altijd al populair geweest dus waarom zou Rockstar er mee stoppen.

Geplaatst:

ps3 en Xbox360 zal het niet mer komen op gta 6

en ik hoop eindelijk is een keer afspeelt in europa denk aan frankrijk NL duitseland of andere land :)

Geplaatst:

Wauw :puh: GTA V is nog geeneens voor PC uit en het eerste GTA6 topic is er al :puh: Laten we vooral afvragen of er überhaupt wel een deel 6 komt.

Er is voor 46 jaar aan ideeën bij Rockstar, dus dat zit wel goed.

Geplaatst:

Dan nog: wie zegt dat er een GTA VI komt? Er zijn altijd tussentitels geweest, zoals GTA Vice City en GTA San Andreas.

Ik vrees voor een volgende GTA op de PS3 en 360. Dat zou ook de creativiteit van R* teveel beperken. Ze hadden nu al moeite alles erin te krijgen.

Als stad hoop ik op Vice City. Ze zijn nu al terug geweest naar Liberty City en Los Santos, dus zou het een logische stap zijn. Ook als de volgende echt VI zou heten, is het te mooi om er niet VIce City van te maken. Ze kunnen vele malen meer uit die stad halen dan wat er in de originele Vice City zat. Al zou San Fierro in de jaren '70 ook een prachtige setting zijn, hoewel ik eigenlijk niet denk dat ze nog naar het verleden gaan, met de serie.

De map mag zeker groter zijn dan GTA V. Maps kunnen nooit groot genoeg zijn. Ik heb veel mensen hier horen zeggen dat GTA V een té grote map had: je moest teveel rijden en de lege stukken waren saai. Dat hoort er nu eenmaal bij, in het echt heb je ook drukbevolkte stukken en stukken waar je amper een huis hebt.

Het beste zou zijn dat ze meerde steden maken, zoals in San Andreas het geval was, en dat de storyline dan weer van stad tot stad trekt. Dan moet je tussen missies niet zo'n grote afstand afleggen. Maar zo'n gigantische map als dat zou worden, is verre toekomstmuziek.

Ik denk dat we deze game niet mogen verwachten voor 2018. Met wat geluk komt de eerste info volgend jaar, maar ik zou toch eerder zeggen op het einde van 2017.

Voor de rest kan ik een waslijst opnoemen aan dingen die ik zou willen in de nieuwe GTA en die er niet waren in GTA V. Dat zou ons echter iets te ver brengen :puh:

Geplaatst:

Dan nog: wie zegt dat er een GTA VI komt? Er zijn altijd tussentitels geweest, zoals GTA Vice City en GTA San Andreas.

Dat is zeker waar. Denk ook maar aan Chinatown Wards tussen IV en V.

Ik vrees voor een volgende GTA op de PS3 en 360. Dat zou ook de creativiteit van R* teveel beperken. Ze hadden nu al moeite alles erin te krijgen.

Stiekem hoop ik er toch op maar ik ben er bang voor. Zoals je al zegt, zou dit Rockstar enorm beperken maar goed, PS3 en 360 hebben nog wel veel gebruikers. Het liefst zie ik dan wel een klein toetje als afscheid.

Als stad hoop ik op Vice City. Ze zijn nu al terug geweest naar Liberty City en Los Santos, dus zou het een logische stap zijn. Ook als de volgende echt VI zou heten, is het te mooi om er niet VIce City van te maken. Ze kunnen vele malen meer uit die stad halen dan wat er in de originele Vice City zat. Al zou San Fierro in de jaren '70 ook een prachtige setting zijn, hoewel ik eigenlijk niet denk dat ze nog naar het verleden gaan, met de serie.

Terug in de tijd is eigenlijk uitgesloten door Sam of Dan Houser. Het verleden paste niet meer in de huidige HD universe, werd er ooit eens gezegd.

De map mag zeker groter zijn dan GTA V. Maps kunnen nooit groot genoeg zijn. Ik heb veel mensen hier horen zeggen dat GTA V een té grote map had: je moest teveel rijden en de lege stukken waren saai. Dat hoort er nu eenmaal bij, in het echt heb je ook drukbevolkte stukken en stukken waar je amper een huis hebt.

Het beste zou zijn dat ze meerde steden maken, zoals in San Andreas het geval was, en dat de storyline dan weer van stad tot stad trekt. Dan moet je tussen missies niet zo'n grote afstand afleggen. Maar zo'n gigantische map als dat zou worden, is verre toekomstmuziek.

Waarom groter? Groter is niet altijd beter. Ik heb liever een map als GTA V met nóg meer detail. Ik ben bang dat de kwaliteit er onder gaat leiden wanneer een game te groot wordt. Het wordt dan ook enigszins beperkt. GTA V is perfect zoals hij nu is, qua grootte, en ik ga er van uit dat Rockstar het niet echt veel groter gaat maken.

Ik denk dat we deze game niet mogen verwachten voor 2018. Met wat geluk komt de eerste info volgend jaar, maar ik zou toch eerder zeggen op het einde van 2017.

Zoals ik al zei, zijn er genoeg ideeën om vele opvolgers te maken, en het zal me niets verbazen dat ze nu al bezig zijn met een volgende titel. Dat is immers altijd al zo geweest. Maar meer informatie verwacht ik nog niet dit jaar. Volgend jaar lijkt me reëler.

Geplaatst:

Waarom groter? Groter is niet altijd beter. Ik heb liever een map als GTA V met nóg meer detail. Ik ben bang dat de kwaliteit er onder gaat leiden wanneer een game te groot wordt. Het wordt dan ook enigszins beperkt. GTA V is perfect zoals hij nu is, qua grootte, en ik ga er van uit dat Rockstar het niet echt veel groter gaat maken.

Elk jaar zet de technologie grote stappen die game developers toelaat maps veel groter, realistischer, gedetailleerder te maken in een kortere tijd. Die evolutie heeft zich reeds doorgezet tijdens het maken van GTA V en zal zich nu zeker ook doorzetten. Als je kijkt wat voor maps Assassin's Creed nu op jaarlijkse basis kan maken, dan mag Rockstar, dat gelukkig zijn games over meerdere jaren ontwikkelt, zeker hoger mikken. Zoals ik zei zou de ultieme droom meerstedenmap zijn. Dat zullen we nog niet voor de volgende GTA mogen verwachten, maar ik denk wel dat er al een serieuze stap gemaakt zal zijn en dat we groot mogen durven denken.

Stiekem hoop ik er toch op maar ik ben er bang voor. Zoals je al zegt, zou dit Rockstar enorm beperken maar goed, PS3 en 360 hebben nog wel veel gebruikers. Het liefst zie ik dan wel een klein toetje als afscheid.

We spreken hier over een game die, als het meezit, over 4 jaar uitkomt. De vorige generatie consoles was een goede 7 jaar oud toen GTA V uitkwam. Bij de volgende alleenstaande GTA (want er kunnen nog altijd titels als The Lost and Damned of The Ballad of Gay Tony komen) zal de huidige generatie consoles dus zo'n 6 jaar oud zijn. Tegen dan is de PS3 voor de PS4 wat de PS2 nu voor de PS3 is.

Het afscheidstoetje voor de vorige generatie wat GTA betreft zullen de heists en extra DLC's zijn. Ik denk dat we nog een jaar of twee games van Rockstar mogen verwachten voor die generatie.

Wat de hoofdpersonages betreft: er mogen er zeker weer 3 van de partij zijn, maar een of twee volstaan zeker ook voor mij. Dan is er genoeg mogelijkheid om een interessante verhaallijn te maken. Mogelijk eens de intrede van een vrouwelijk hoofdpersonage?

Geplaatst:

Zullen er weer 3 hoofdpersonages zijn?

Dat concept is wel gebruikt nu, ik denk niet dat dat terug gaat keren.

Een nog grotere map dan GTA 5?

Doe maar weer een kleinere met meer detail en interieurs. 3/4 van de huidige map kom ik nooit.

Wanneer komt de nieuwe game uit? En wel op de PS3/XBOX 360?

2019 klinkt redelijk. Met V zijn we nog lang niet klaar door alle DLC (die nog gaat komen).

Geplaatst:

Ik denk dat we een nieuwe GTA op de current-gens wel kunnen uitsluiten. Men heeft V uitgebracht op de next-gen en ik denk dat het voornamelijk is om het te leren kennen om de volgende games rechtstreeks voor die consoles te bouwen.

Goh, afhankelijk of dat men daadwerkelijk direct voor een VI gaat of indien men eerst een kleinere "tussen-GTA" maakt. Ik zou zo'n kleine opvulling wel kunnen smaken, maar het lijkt me wel voordehand liggend dat men direct naar een grotere game gaat. Maar liever geen Vice City though.

Geplaatst:

Elk jaar zet de technologie grote stappen die game developers toelaat maps veel groter, realistischer, gedetailleerder te maken in een kortere tijd. Die evolutie heeft zich reeds doorgezet tijdens het maken van GTA V en zal zich nu zeker ook doorzetten. Als je kijkt wat voor maps Assassin's Creed nu op jaarlijkse basis kan maken, dan mag Rockstar, dat gelukkig zijn games over meerdere jaren ontwikkelt, zeker hoger mikken. Zoals ik zei zou de ultieme droom meerstedenmap zijn. Dat zullen we nog niet voor de volgende GTA mogen verwachten, maar ik denk wel dat er al een serieuze stap gemaakt zal zijn en dat we groot mogen durven denken.

Nogmaals, groter is niet altijd beter. Wat heb je aan een map waarbij je maanden nodig hebt om ook maar één punt te herkennen? Persoonlijk vind ik de map van GTA V groot zat voor een leuke spelbeleving. Een spel dat jaarlijks uitkomt, kan ik niet beschouwen als een goede game. De eerste woorden die bij mij opkomen zijn uitgemolken en geld. Laat Rockstar maar even hun tijd nemen, en een goed spel neerzetten. Alles tot in de puntjes uitwerken zoals ze al jaren doen, dan heb je over enkele jaren een pracht game die baanbrekend is, net zoals GTA V nu is.

We spreken hier over een game die, als het meezit, over 4 jaar uitkomt. De vorige generatie consoles was een goede 7 jaar oud toen GTA V uitkwam. Bij de volgende alleenstaande GTA (want er kunnen nog altijd titels als The Lost and Damned of The Ballad of Gay Tony komen) zal de huidige generatie consoles dus zo'n 6 jaar oud zijn. Tegen dan is de PS3 voor de PS4 wat de PS2 nu voor de PS3 is.

Het afscheidstoetje voor de vorige generatie wat GTA betreft zullen de heists en extra DLC's zijn. Ik denk dat we nog een jaar of twee games van Rockstar mogen verwachten voor die generatie.

Wat de hoofdpersonages betreft: er mogen er zeker weer 3 van de partij zijn, maar een of twee volstaan zeker ook voor mij. Dan is er genoeg mogelijkheid om een interessante verhaallijn te maken. Mogelijk eens de intrede van een vrouwelijk hoofdpersonage?

Tegen die tijd zijn de PS3 en de 360 inderdaad te oud. Al ben ik er niet bang voor dat Rockstar deze consoles nog niet zo gauw zal vergeten.

Over de hoofdpersonage's, persoonlijk vind ik één personage genoeg. Oké, GTA V is zeer goed uitgewerkt met drie personage's maar ik heb wel het idee dat ik wat informatie mis uit hun levens aangezien je drie levens bij moet houden. Ja, één vind ik meer dan genoeg :)

Geplaatst:

Als je kijkt wat voor maps Assassin's Creed nu op jaarlijkse basis kan maken, dan mag Rockstar, dat gelukkig zijn games over meerdere jaren ontwikkelt, zeker hoger mikken.

Wel, grappig dat je dat aanhaalt want ik vind de omvang van AC-maps best tegenvallen. Het is niet noodzakelijk klein hoor, maar sinds AC II zijn ze qua grootte vrij gelijkaardig gebleven, het meeste gaat naar het uitbouwen van het detail (vooral merkbaar tussen II en Revelations)

Maar verder geen probleem mee, ik zou best wel een game willen met een map 3x zo groot als die van V. Misschien dat het jou wat minder ligt, ERRWINS, maar ik vind het fantastisch om maandenlang geen idee te hebben waar ik zit. Er is nog steeds een stukje bij Raton Canyon waar ik de weg niet helemaal uit mijn hoofd ken en dat is altijd een leuk gevoel om houden. Des te langer dat ik ergens verloren kan blijven rijden, des te groter het voelt (schrijf ik trouwens nog wel eens een topic over).

Geplaatst:

Maar verder geen probleem mee, ik zou best wel een game willen met een map 3x zo groot als die van V. Misschien dat het jou wat minder ligt, ERRWINS, maar ik vind het fantastisch om maandenlang geen idee te hebben waar ik zit. Er is nog steeds een stukje bij Raton Canyon waar ik de weg niet helemaal uit mijn hoofd ken en dat is altijd een leuk gevoel om houden. Des te langer dat ik ergens verloren kan blijven rijden, des te groter het voelt (schrijf ik trouwens nog wel eens een topic over).

Ik vind het niet erg om enige tijd te spenderen om de map te herkennen. GTA V ken ik nu voor 90% uit mijn hoofd, en dat vind ik ook prima. Maar bij GTA wil ik wel graag een map dat ik na een maand spelen wel een beetje begin te herkennen. Anders zou ik me er niet helemaal 'thuis' voelen.

Geplaatst:

GTA V is nog niet eens uit op de PC en men zit nu al te speculeren over een vervolg. Ik hoop van harte dat ze bij Rockstar ooit eens beslissen om hun games op alle platformen gelijktijdig uit te brengen. Andere game ontwikkelaars doen dit wel, maar Rockstar's zwembad is duidelijk nog niet volledig gevuld met de dollars van Microsoft en Sony.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...