.Sharingan Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 De animators van Disney verbergen al jaren kleine easter eggs in de films die ze uitbrengen. Dit is nooit bevestigd maar toch verzamelen/zoeken fans ze al jaren. Rumour goes dat ze zelfs in Disney parken easter eggs verstoppen. In de spoiler staan 13 afbeeldingen met elk een verborgen easter egg. Zie jij ze allemaal? Belle en het Beest Sneeuwwitje en de zeven dwergen De Reddertjes Wreck it Ralph (.Sharingans favoriete animatiefilm EVER) Hercules Lilo & Stitch A Goofy Movie Frozen The Lion king (fyi deze film is al meer als 20 jaar oud!!) Oliver & Company Alladin Assepoester De Kleine zeemeermin Ben je te lui om te zoeken? Open dan de volgende spoiler! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Ah, het Mickey Mouse hoofdje. Wel grappig dat je hem zo vaak kan terug vinden, had er al een keer wat over gelezen. De meesten zullen wel echt zijn, maar soms is het ook wel toeval denk ik, zoals bij het eerste plaatje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Heel vet dat ze dit doen, en hebben de traditie meegenomen naar Pixar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Haha echt geniaal. Disney Nooit eerder opgevallen :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Wowie.... T' was mij nog niet opgevallen, totdat ik die Spoiler opende.... En volgens mij is Mickey Mouse het icoon van Disney, althans zo vat ik het op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 In de laatste afbeelding zie je naast Mickey ook nog Donald en Goofy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Wowie.... T' was mij nog niet opgevallen, totdat ik die Spoiler opende.... En volgens mij is Mickey Mouse het icoon van Disney, althans zo vat ik het op. Mickey Mouse was Walt Disney zijn eerste cartoon. Vandaar dat Mickey zoveel betekent, en dat is overal terug te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 (bewerkt) Rumour goes dat ze zelfs in Disney parken easter eggs verstoppen. correct Mickey Mouse was Walt Disney zijn eerste cartoon. Vandaar dat Mickey zoveel betekent, en dat is overal terug te zien. incorrect Bewerkt: 8 januari 2015 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 (bewerkt) Rumour goes dat ze zelfs in Disney parken easter eggs verstoppen. correctMickey Mouse was Walt Disney zijn eerste cartoon. Vandaar dat Mickey zoveel betekent, en dat is overal terug te zien. incorrectOswald the Lucky Rabbit was zijn eerste creatie . Bewerkt: 8 januari 2015 door 1974 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Rumour goes dat ze zelfs in Disney parken easter eggs verstoppen. correctMickey Mouse was Walt Disney zijn eerste cartoon. Vandaar dat Mickey zoveel betekent, en dat is overal terug te zien. incorrectOswald the Lucky Rabbit was zijn eerste creatie . incorrect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Walt Disney zelf animeerde alleen, het tekenen werd gedaan door Ubbe Iwerks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Rumour goes dat ze zelfs in Disney parken easter eggs verstoppen. correctMickey Mouse was Walt Disney zijn eerste cartoon. Vandaar dat Mickey zoveel betekent, en dat is overal terug te zien. incorrectOswald the Lucky Rabbit was zijn eerste creatie . incorrect Was er toch al niet zeker over . Ben dan ook geen fan van Disney . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 (bewerkt) Boris Boef jongu Bewerkt: 8 januari 2015 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 En dan hebben we het nog niet eens over pixar gehad... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Een leuk artikeltje: ''27 Disney Movie Easter Eggs You May Have Seriously Never Noticed'', ik vond het de moeite waard hier te delen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.