Foreigner97 Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Ik kan me nog herinneren dat hier af en toe aandacht aan werd besteed in het Donald Duck Weekblad, dus zodoende wist ik er al één en ander vanaf, ook dat je dergelijke ''Hidden Mickeys'' (meende dat er nog een andere term voor bestaat) aan kon treffen in de attractieparken. Leuk om je eens in te verdiepen, middels bovenstaand beeldmateriaal bijvoorbeeld, dank daarvoor! Van die kleine, subtiele verwijzingen: ze geven de boel een extra laagje, dat maakt zo'n serie nog wat leuker. Het zou al helemaal leuk zijn om in zo'n park op zoek te gaan naar de verborgen Mickey-hoofdjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2015 Flynn Rider en Rapunzel in de Disney film Frozen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2015 Dit is ook wel heel bijzonder: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2015 Verstopte characters in andere disney films! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.