Groenhof92 Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Hallo, Ten eerste ik ben nieuw op het forum, dus ik weet niet of ik mijn vraag hier wel mag plaatsen. Ik heb dus GTA 5 online gespeeld op de PS3. Toen de PS4 uit was gekomen, heb ik mijn PS3 verkocht via marktplaats en alle data verwijderd die er op stond (dus ook de data van GTA5 geloof ik) zodat de koper weer een "schone" PS3 had. Ik heb GTA 5 nog niet voor de PS4 gekocht, en ik begin nu te twijfelen of ik mijn account nog wel kan overzetten naar de PS4, omdat ik dus mijn PS3 heb verkocht, en die helemaal had schoongemaakt. Mijn Rockstar Social Club account bestaat nog wel en daar kan ik nog gewoon mee inloggen. Kan iemand mijn vraag beantwoorden of ik mijn account nog steeds kan overzetten? Anders vind ik het zonde om het spel te halen, aangezien ik niet echt zin heb om opnieuw te beginnen in Multiplayer. Alvast bedankt. Groetjes, Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Hallo, en welkom op het forum! Je kunt je account nog steeds overzetten zolang je je PSN gekoppeld was aan je Social Club account. Reageren
Groenhof92 Geplaatst: 9 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Hallo, en welkom op het forum! Je kunt je account nog steeds overzetten zolang je je PSN gekoppeld was aan je Social Club account. Die is nog steeds gekoppeld inderdaad. Bedankt voor je antwoord. Groetjes, Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Even voor de volledigheid: je data (van GTA Online alleszins) wordt opgeslagen op de servers van Rockstar Games en dus niet op je eigen console. Reageren
Groenhof92 Geplaatst: 9 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Even voor de volledigheid: je data (van GTA Online alleszins) wordt opgeslagen op de servers van Rockstar Games en dus niet op je eigen console. Klopt, heb je gelijk in, kwam ik na mijn post ook achter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.