dionkoffie Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Ik ben bezig met een klein spelletje en ik wil bijvoorbeeld als de speler level 1 heeft voltooid en het eindbestemming heeft bereikt dat het naar de volgende level springt. Hoe moet ik dit doen? Ik heb een blok aan het einde van het level gemaakt en ook Is Trigger aangezet. Ik heb een rigidboy toegevoegd met Is Kinematic aangevinkt. Ik heb er ook een Javascript bij gedaan met de volgende code: #pragma strict function OnTriggerEnter () { Application.LoadLevel ("Level2"); } Mijn doel is dat als de speler het blokt aantikt dat het door gaat naar het volgende level. Alleen als ik nu het level start springt hij gelijk naar het volgende level. Hoe fix ik dit? Reageren
dionkoffie Geplaatst: 10 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Laat maar. Ezra24rct3 heeft me geholpen. Je moet bij het blok dat je als eindpunt voor het level wilt gebruiker Is Trigger aanvinken. Voeg dan een javascript toe met function OnTriggerEnter(other : Collider) { Application.LoadLevel("LEVEL NAAM"); } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.