O.G Loc Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 ik heb een vraagje over autos hoe zet je de autos in het spel zelf en motoren enz heeft iemand dat progje misschien ? zoja mag ik hem dan hebbe ? vriendelijke groet, Herman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 O.G Loc je kunt dit beter vragen in het Gta Modding Help. En in het topic Tags hoef je dat soort dingen niet te vragen hoor. Ik weet wel zeker dat ze je daar iniedergeval stukken verder mee kunnen helpen. Succes O.G Loc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sikisiki Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 (bewerkt) ga naar deze site daar vind je auto's en zo die je kan downloaden zoals bmw en zo **Site in link gezet** Bewerkt: 25 juli 2005 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.