Jump to content

[Poule A] Wie is het? - Jaszpehr vs Aron24

Recommended Posts

• Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jaszpehr

51

• Dexist

19

• Nyltje

19

• aron24

14

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Nope

Draagt jouw personage iets over zijn overhemd (colbert of jas)?

Bewerkt: door Jaszpehr
Geplaatst:

:dans:

Ik wist dat jij mij bij de volgende gok zou raden. Dus ik moest ook wel gokken. Ik zat nog met vier verschillende die het konden zijn :o Goed gegokt :D.

Dus we hebben het derde potje ook nodig :D Spannend!

Geplaatst:

Ik zat zo dichtbij, ik had er inderdaad nog maar twee. Had misschien eerst nog een wat algemenere vraag moeten stellen zodat ik het daarna zeker wist.

Morgen het beslissende potje!

Geplaatst:

Ronde 3

Dexist wint 1 punt! Dat betekent dat jullie gelijk zijn en daarvoor dus de derde ronde is. Om het verschil te maken. Veel succes heren!

Het speelbord voor potje 3:

[table=header]110px-Mike_Toreno_pasfoto.jpg|110px-ColonelF_pasfoto.jpg|110px-Cesar_1.JPG|90px-Kendl_1.JPG|110px-OG_loc_pasfoto.jpg|KatieZ_pasfoto.jpg

110px-Maccer_pasfoto.jpg|110px-Millie_Klein.jpg|110px-SA_Dwaine.jpg|110px-Denise_pasfoto.jpg|90px-Kent_Paul_1_in_SA.JPG|110px-T-Bone_Mendez_pasfoto.jpg

90px-SA_Pulaski.jpg|110px-B_Dup_pasfoto.jpg|110px-Emmet_pasfoto.jpg|110px-The_Truth_pasfoto.jpg|110px-Ran_Fa_Li.JPG|Michelle_Cannes_pasfoto.jpg

110px-WuZi_Mu_pasfoto.jpg|110px-Big_Smoke_pasfoto.jpg|110px-Tenpenny2.jpg|110px-Catalina_in_SA_pasfoto.jpg|110px-Jizzy_B_pasfoto.jpg|110px-Zero_pasfoto.jpg[/table]

Dexist mag beginnen.

Geplaatst:

Nee nog steeds niet :puh:

Draag jij een hoofddeksel? (bandana/hoofdband meegerekend)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...