Jump to content

[Poule B] Wie is het? - aron24 vs Ezra24rct3

Recommended Posts

• Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• aron24

56

• 3L1077

28

• Ezra24rct3

28

• Bassieboy35

14

Geplaatst: (bewerkt)

Ja. Wie was jij? Iedereen(die aan de eisen voldeed, de rest van die was het niet, dus vond het nogal raar, want er zat geen wit in)had wit in hun kleren, dus ik weet niet welke het is.

Bewerkt: door aron24
Geplaatst:

Ik was deze:

110px-GTA_V_Devin_Weston.jpg

Omdat ik mijn brightness op z'n laagst heb ziet het er bij mij meer uit als licht blauw, maar dat is iets waar we kunnen over discussiëren. Maar dan nog, heb je gewonnen met 2-1.

Geplaatst:

Ik was deze:

110px-GTA_V_Devin_Weston.jpg

Omdat ik mijn brightness op z'n laagst heb ziet het er bij mij meer uit als licht blauw, maar dat is iets waar we kunnen over discussiëren. Maar dan nog, heb je gewonnen met 2-1.

Het zijn vijf potjes, hé.

Geplaatst:

Ronde 4

Excuses had het druk. Lastig dat er een fout is gemaakt. Ik ga nog even kijken hoe we dit gaan rechtzetten. Mocht Aron deze ronde winnen dan heeft hij de poule eigenlijk gewonnen, dus dan had het niet zoveel uitgemaakt. We spelen in ieder geval deze ronde.

Speelbord ronde 4:

[table=header]110px-Mike_Toreno_pasfoto.jpg|110px-ColonelF_pasfoto.jpg|110px-Cesar_1.JPG|90px-Kendl_1.JPG|110px-OG_loc_pasfoto.jpg|KatieZ_pasfoto.jpg

110px-Maccer_pasfoto.jpg|110px-Millie_Klein.jpg|110px-SA_Dwaine.jpg|110px-Denise_pasfoto.jpg|90px-Kent_Paul_1_in_SA.JPG|110px-T-Bone_Mendez_pasfoto.jpg

90px-SA_Pulaski.jpg|110px-B_Dup_pasfoto.jpg|110px-Emmet_pasfoto.jpg|110px-The_Truth_pasfoto.jpg|110px-Ran_Fa_Li.JPG|Michelle_Cannes_pasfoto.jpg

110px-WuZi_Mu_pasfoto.jpg|110px-Big_Smoke_pasfoto.jpg|110px-Tenpenny2.jpg|110px-Catalina_in_SA_pasfoto.jpg|110px-Jizzy_B_pasfoto.jpg|110px-Zero_pasfoto.jpg[/table]

Aron24 2 - 1 Ezra24rct3

Ezra24rct3 mag beginnen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...