GTAKevin023 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 (bewerkt) Hey, Het valt mij op dat vaak mensen al staan te wachten waar een case drop plaats vind. En dan is er nog geen melding geweest dat er een case gedropt gaat worden en ook nog geen groene gebied op de map. Hoe weten die gasten dat er daar een case drop komt? Dan is er bijvoorbeeld net een melding geweest dat hij over 3 uur valt maar die klootzakken staan er dan al. En ik moet moeite doen met me buzzard en elke keer zijn ze me weer voor. Spelen ze vals of zo? Truukje hiervoor? Ik moet mezelf ff verbeteren. Ik bedoel de Crate Drops Niet case :P Gr GTAKevin023. Bewerkt: 10 januari 2015 door GTAKevin023 Reageren
coolguynl Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 ik heb wel gezien dat als ze aan gaan geven dat er binnen kort een crate drop gedaan wordt dat er op de map een groene circel komt te staan waar de drop ongeveer plaats vind. vandaag heb ik in een invite only session waar ik alleen in zat een crate drop gehad. vond ik vrij raar eigenlijk Reageren
Niked Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 3 uur ? De meldingen starten vanaf 10 uur en zo verder. Dus 10,5,3,1 en dan dat hij is gevallen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Als je de melding krijgt "crate drop incoming" of iets in die trant verschijnt het groene cirkeltje op de map. Het kan goed zijn dat de andere spelers al voortijdig in een helikopter zitten en wachten op het "incoming" bericht. Zo deed ik het altijd in ieder geval. Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Op de vrij vaste plekken verschijnt al eerder een rooksignaal, al bij de meldimg van 3 uur, als je over de vaste plekken heenvliegt dan kun je m al zien. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Op de vrij vaste plekken verschijnt al eerder een rooksignaal, al bij de meldimg van 3 uur, als je over de vaste plekken heenvliegt dan kun je m al zien. meestal wordt die in de woestijn gebied gegooid en trevors airfield ect Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 windmolen park woonwijk in aanbouw rachts van LS rond alamo sea (gisteren beerhat gevonden door wesley) Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 11 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Als je de melding krijgt "crate drop incoming" of iets in die trant verschijnt het groene cirkeltje op de map. Het kan goed zijn dat de andere spelers al voortijdig in een helikopter zitten en wachten op het "incoming" bericht. Zo deed ik het altijd in ieder geval. Ja man, dat weet ik. Maar het valt mij op dat er al mensen in het gebied zijn als de melding van 5 uur of 3 uur komt. Die gasten staan gewoon te wachten 5 game uren lang op de plek waar de crate komt. Reageren
Kratod Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Geld dat ook als je Mery Weater belt voor een drop. Je ziet niet de tijd, maar volgens mij kunnen spellers dat ook horen en zien? Reageren
maartenvdz Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Als je de melding krijgt "crate drop incoming" of iets in die trant verschijnt het groene cirkeltje op de map. Het kan goed zijn dat de andere spelers al voortijdig in een helikopter zitten en wachten op het "incoming" bericht. Zo deed ik het altijd in ieder geval. Ja man, dat weet ik. Maar het valt mij op dat er al mensen in het gebied zijn als de melding van 5 uur of 3 uur komt. Die gasten staan gewoon te wachten 5 game uren lang op de plek waar de crate komt. 5uur is mar 5 min in t echt hoor , en als je met de swidt heli beetje rondvliegt ben je suoersnel bij dd crate drop als je beetje boven "sandy schors" vliegt Reageren
nolms Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 5 uur is 10 minuten. 1 in game dag is 48 minuten Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Als je de melding krijgt "crate drop incoming" of iets in die trant verschijnt het groene cirkeltje op de map. Het kan goed zijn dat de andere spelers al voortijdig in een helikopter zitten en wachten op het "incoming" bericht. Zo deed ik het altijd in ieder geval. Ja man, dat weet ik. Maar het valt mij op dat er al mensen in het gebied zijn als de melding van 5 uur of 3 uur komt. Die gasten staan gewoon te wachten 5 game uren lang op de plek waar de crate komt. 5uur is mar 5 min in t echt hoor , en als je met de swidt heli beetje rondvliegt ben je suoersnel bij dd crate drop als je beetje boven "sandy schors" vliegt Ja gast, dat weet ik maar jij leest mijn vraag niet. Die gasten zijn al bij die groene zone voor dat die groene zone op de map kwam. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.