Gta Ripper Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Ik heb volgens mij ruim een jaar al niks gemaakt in Photoshop, en ik vind dit een goede manier om het eventueel weer op te pikken. Ben benieuwd tegen wie ik op zal boxen. Onderwerp: The Hobbit / Lord of the Rings Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x300 Render: Mag je zelf weten, zolang het maar bij het onderwerp past Animatie: Mag Premade: Nee Tijd van inlevering: Uiterlijk 31 januari Opmerking: Succes! Reageren
3L1077 Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Ik kan het wel proberen op mijn laptop. Ik doe mee. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 31 januari, dat moet lukken. Ik lust je rauw! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Helemaal top gentlemen, challenge accepted. Ik wens jullie veel succes! Reageren
3L1077 Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Ik voel me nu al benauwd tussen jullie twee... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Het is heel lang geleden dat ik voor het laatst een 'old school' signature maakte, dus het was wel weer even tricky. Wel erg leuk. Hoe gaat het bij jullie, jongens? Reageren
3L1077 Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Ik wacht nog even tot Ripper klaar is, dan kan ik zeggen dat de moed me HELEMAAL in de schoenen gezakt is... Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 14 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Dat zal toch wel meevallen, mijn ontwerp is zeker niet mijn beste werk! Reageren
3L1077 Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Ik ben maar een hele andere weg ingeslaan... 'k Heb gekozen voor een plekje dat iedereen zich wel herinnert uit de films: Argonath . Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 15 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 Helemaal top heren. Laat de strijd beginnen! Silverbyte: Gta Ripper: 3L1077: Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 januari 2015 Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 Ik stem toch voor GTA Ripper. Die ziet er grafisch toch wat mooier uit. Die van silverbyte is ook best mooi, maar ik vind hem niet zo mooi op de achtergrond passen. Die van 3L1077 vind ik ook erg mooi, maar wat kaal. Reageren
Michael Geplaatst: 15 januari 2015 Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 Ik stem op Gta Ripper. Zijn signature springt er echt uit. Die van Silverbyte ziet er wat vreemd uit met de achtergrond, en ik vind die van 3L1077 ook wat anders.. Het is niet echt mijn smaak. Die van Gta Ripper ziet er ook wat (kleurrijker?) uit. Reageren
RUBENN Geplaatst: 15 januari 2015 Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 (bewerkt) Ik heb niets met The Hobbit of The Lord of The Rings, dus ik kan alleen op grafisch gebied oordelen. Het valt me bij allemaal op dat er veel zwarte ruimte is gebruikt, een beetje vind ik wel passen. Maar bij de grootte van het zwart zoals hier vind ik het wel wat leeg worden. Mijn stem gaat naar de inzending van Silverbyte! De lucht- en lichteffecten vind ik echt heel mooi gedaan! Het zwaard van de man zorgt voor een mooie compositie! De inzending van Gta Ripper staat mij ook wel aan, maar de effecten op de achtergrond doen mij toch meer denken aan een science fiction gebeuren. (correct me if i'm wrong ) Het formaat van het geheel vind ik ook wat de smal. De signature van Eliott vind ik ook mooi, je hebt wat 'softere' kleuren gebruikt, houd ik wel van! Of het echt bij het thema past weet ik niet. Daarnaast vind ik het formaat van de signature van Eliott het beste, niet de volledige breedte, maar wel een beetje hoog. Mooie inzendingen weer! Wordt er ook ene poll aan het topic toegevoegd? Bewerkt: 15 januari 2015 door im_ruben Reageren
aron24 Geplaatst: 15 januari 2015 Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 Die van Silverbyte geeft bij mij de voorkeur, de anderen zijn ook mooi. Bij Silverbyte komt de render net iets meer na voren! Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Dan is het een gelijkspel geworden? 2-2-1? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.