Jump to content

Deep Chills - Waikiki

Recommended Posts

Geplaatst:

Recentelijk vertelde ik jullie over Diepgraven Records, het beginnende platenlabel dat mij heeft gevraagd de art direction te doen. Dat doe ik nu een aantal weken, en inmiddels staat er al een en ander op Spotify, iTunes, Soundcloud, Bandcamp, Beatport en noem het allemaal maar op. De vierde release van het label zit er alweer aan te komen; de tropical/deep house producer Deep Chills komt met zijn nieuwe single 'Waikiki'. We zitten nog midden in de winter, maar dit wordt een zomerse track en zoals je kunt zien is het bijbehorende artwork ook lekker fris en vrolijk.

A1mQdOc.png

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Tussen neus en lippen door heb ik nog meer leuk nieuws: ik ben met iemand in gesprek die in het kader van zijn scriptie een boek over popmuziek aan het maken is, én ik ben benaderd door een (redelijk) bekende Nederlandse rapper. Daarover (hopelijk) binnenkort meer!

Geplaatst:

Ongelofelijk hoe je het weer voor mekaar krijgt. Ben eens gaan kijken op de facebook van Deep Chills, en dat klinkt allesbehalve slecht. Gelijk maar gevolgd. Zou het in ieder geval erg vet vinden om een van je tekeningen door mijn soundcloud-stream te zien voorbijkomen. Keep it up! :)

Geplaatst:

Heel vet weer Jort. Het ontwerp is lekker minimalistisch. Ik vind de plaatsing van het focaal helemaal top. Je kan goed zien waar jij je inspiratie vandaan haalt. Wat mij wel een beetje opvalt is de raar gevormde middelvinger. Is dat met opzet gedaan (wat ik mij trouwens prima kan voorstellen)?

Geplaatst:

Wow.... Ik was zo verbaasd dat m'n mond even van openviel. KUTGW! :tu:

Verder is jouw Artwork weer lekker simplistisch, en dat is best wel mooi.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties, jongens!

@Ripper: de vingers zijn anatomisch inderdaad niet helemaal correct, maar ik vond het niet dermate storend dat ik er per se iets aan wilde doen. Vaak ben ik lekker aan het tekenen en bezig een bepaald tafereel te scheppen, en dan ben ik voornamelijk bezig met het grote geheel en gaan de fijne details soms verloren. Dat zul je waarschijnlijk wel vaker zien in mijn tekeningen, dingen die op het eerste gezicht 'gewoon' lijken, maar die eigenlijk niet helemaal kloppen. Soms is dat opzettelijk, soms niet.

• 3 weken later...
Geplaatst:

DAAAAMN Ik houd heel erg van jouw stijl! De kleuren, de eenvoud maar tegelijkertijd ook het ingewikkelde. Heel strak (en een stijl die je bij blijft!).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...