Spartecus Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Ik zie dat GTA San op het moment heel goedkoop is op de xbox marketplace. Nu vraag ik me alleen af is er Coop splitscreen? Ik kan nergens iets vinden op youtube. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Nee, dit is al niet meer mogelijk sinds de versie op PSN is. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Er is dan ook nooit een splitscreen optie geweest, voor zover ik weet. Wel is het mogelijk om op de Xbox 360-versie coöp te spelen, althans, volgens mij heb ik dat eens bij een vriend gedaan. Hier vind je de locaties waar je deze modus kan activeren. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 was altijd bij een huis op ps2 dan dikke lol maar wel met ze 2e op 1 scherm Reageren
fransykiller17 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 jeppp splitscreen heeft nooit bestaan maar net als al meerdere melden zijn er locatie's waar je heen kan om met ze tweeën kan spelen op een scherm Reageren
TheuNauz Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Op de Xbox-360 versie, gekocht via marketplace, is het niet mogelijk om coöp te spelen! Reageren
Spartecus Geplaatst: 13 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Op de Xbox-360 versie, gekocht via marketplace, is het niet mogelijk om coöp te spelen! He wat jammer nu. En sorry mensen ik zeg splitscreen maar bedoel dat rare systeem waar je alle bij de personen op 1 scherm zag. Maar goed het is al duidelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.