Jump to content

Kan de Manana niet vinden


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik ben al een week op zoek naar de Manana in gta Online.

Het lijkt mij z'n vette wagen om te hebben.

QCgqmK9.jpg

Ik heb al in in de gang territory's gereden en gezocht. Ook online ingesteld dat als ik een nieuwe session in ging dat ik dan op de plaats zou komen waar vaak gang cars staan maar hij komt maar niet tevoorschijn.

Kunnen jullie mij misschien helpen? Internet heeft mij ook niet geholpen, youtube filmpjes of zo.

Gr GTAKevin023.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vaak met een Emperor gereden, ook met een sabre. Ik het het filmpje nagedaan en bij de docks gezocht. Ook geen resultaat en ik ben weer in de gang territory's aan het zoeken.

Maar heb wel ondekt dat als je langzaam rijd dat de gang cars dan iets makkelijker verschijnen dan als je aan het racen bent.

En ik vraag me af of het in solo session beter zal gaan omdat er dan geen spelers zijn waar de server zich op moet focussen. Dat de server dan meer de mogelijkheid heeft om straten goed te laden. Want ik vind het in een drukke server vaak erg dood op straat. Je ziet geen hond af en toe. Dan is het moeilijk zoeken.

Update: Wat ik hier boven heb gezegd helpt niet. :(

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Tussen 1900 uur en 0100 in grove Street spawnen ze 100%. Ik ga met mijn bati, of elke andere willekeurige auto erheen. Op het doodlopende stuk kunnen ze staan.(hier staan paarse gang cars). Rij vanaf het doodlopende stuk de weg helemaal af. Ook over de kruising. Na de kruising krijg je een flauwe bocht naar rechts. Hier spawnen altijd groene gang cars. Als je niets ziet gewoon een paar keer op een neer rijden. Spawnen zeker.

Elke keer als online kom, ga ik eerst een gang auto halen. Om deze in te leveren bij los Santos. Variërend in prijs van 7000 tot 13000 leveren ze op.

Verder kun je ook nog gele gang cars vinden. Waaronder ook de auto die je zoekt.

Deze staan 1 blok verder. In deze buurt (rond Jamestownstreet ) moet je de parkeerplaatsen goed in de gaten houden.

Deze auto's spawnen tussen 0000 en 0700 zeker.

Je kan me evt ook toevoegen op ps3 wrecklezzdj dan help ik je even.

Succes

Bewerkt: door wrecklezzdj
Link to comment
Delen op andere websites

Tussen 1900 uur en 0100 in grove Street spawnen ze 100%. Ik ga met mijn bati, of elke andere willekeurige auto erheen. Op het doodlopende stuk kunnen ze staan.(hier staan paarse gang cars). Rij vanaf het doodlopende stuk de weg helemaal af. Ook over de kruising. Na de kruising krijg je een flauwe bocht naar rechts. Hier spawnen altijd groene gang cars. Als je niets ziet gewoon een paar keer op een neer rijden. Spawnen zeker.

Elke keer als online kom, ga ik eerst een gang auto halen. Om deze in te leveren bij los Santos. Variërend in prijs van 7000 tot 13000 leveren ze op.

Verder kun je ook nog gele gang cars vinden. Waaronder ook de auto die je zoekt.

Deze staan 1 blok verder. In deze buurt (rond Jamestownstreet ) moet je de parkeerplaatsen goed in de gaten houden.

Deze auto's spawnen tussen 0000 en 0700 zeker.

Je kan me evt ook toevoegen op ps3 wrecklezzdj dan help ik je even.

Succes

hehe ik doe dat ook altijd meteen als ik online kom, een gang auto zoeken en verkopen en de andere bewaren in de garage om later te verkopen ;) De paarse zie je niet zo heel veel, heb er 3 staan.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt helemaal geen Manana kunt vinden, dan heeft Rockstar de Manana verwijderd met een Patch of update.

Want als ik GTA Online aan het doen ben, dan kom ik nooit een Manana tegen of een ander zeldzame wagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem vandaag gezien. Maar op dat moment was er een dikke oorlog bij 24/7 waar ik aan mee deed vlak bij Grovestreet. En toen reed hij langs. Alleen dan, wanneer ik hem niet te pakken krijg. Dan komt hij wel. Logisch, toch?

Wacht maar. Straks heb ik dat ding in me garage en dan rijd ik in een Cheetah of iets anders en dan zie ik dat ding overal rijden. Let maar op. Alsof je met de Duivel speelt jonge!

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...