Jump to content

deathmatch 999999$ en 99999RP


Sanchezmoto

Recommended Posts

hallo ik heb daarnet een bericht ontvangen om een deathmatch te doen en vertrouwde het niet. Blijkbaar op deze site is te lezen dat het vals is. De uitnodiger heeft wapens en jij niet, enkel je vuist

heb een link maar kan deze blijkbaar niet gebruiken als bewijs ?

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet wat jij bedoeld, er zijn er een hele hoop van. het is een deadtrap, iedereen begint ongewapent en ergens zijn er wapens verborgen die alleen de host weet te vinden.

het lullige is dat je er niet uit kan want als je je telefoon hebt geopend word je weer gedood voordat je de missie kunt beeindigen, hetzelfde geld voor het pauze menu die verdwijnd dan ook weer.

het beste alle deathmatches met hoop dollar tekens en RP vermijden

Link to comment
Delen op andere websites

Ben er wel van de eerste (en enige keer) uitgeraakt met 13.000$ winst !!! :) Heb 1 kandidaat gedood met golfstok en 13.000$ gestolen en dan zijn Zentorno gestolen en ermee weggereden tot ver buiten de zone. Dan snel op foon en eindigen. Die Zentorno was ik wel kwijt want kwam tevoet op strata terecht, maar geld had ik nog :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt geen problemen met Rockstar als je erin speelt? Dat je dan een bad sport server in gaat of misschien een ban? Want ik negeer die berichten gewoon. Had meteen al door dat het helemaal niks was.

Link to comment
Delen op andere websites

ja me vriend heeft ook zo een deatmac gemaakt en soms heeft hij die wapens en soms mag ik die wapens omdat ik ze beste vriend ben maar als het missie van iemand anders is is het niet leuk om 100 keer dood te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Die zogenaamde Deathmatches met de naam "999.999 dollar" en "999.999" RP zijn gewoon Fake en oneerlijk.

Ik heb zo'n Deatmatch maar 1 keer uitgeprobeerd, en die tegenstanders hadden gewoon tanks. Terwijl wij helemaal niks hadden.

Het resultaat was ook niet al te best, toen de Deatmatch afgelopen was, was ik gewoon 94 keer Gekild....

Link to comment
Delen op andere websites

:) dan heb ik percies ECHT geluk gehad ???? Ben er van de eerste (en enige keer) uitgeraakt met 13.000$ winst !!! :)

Heb 1 kandidaat gedood met golfstok en 13.000$ gestolen en dan zijn Zentorno gestolen en ermee weggereden tot ver buiten de zone. Dan snel op foon en eindigen. Die Zentorno was ik wel kwijt want kwam tevoet op straat terecht, maar geld had ik nog

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...