Sanchezmoto Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 (bewerkt) hallo ik heb daarnet een bericht ontvangen om een deathmatch te doen en vertrouwde het niet. Blijkbaar op deze site is te lezen dat het vals is. De uitnodiger heeft wapens en jij niet, enkel je vuist heb een link maar kan deze blijkbaar niet gebruiken als bewijs ? Bewerkt: 13 januari 2015 door Sanchezmoto Reageren
nolms Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 ik weet wat jij bedoeld, er zijn er een hele hoop van. het is een deadtrap, iedereen begint ongewapent en ergens zijn er wapens verborgen die alleen de host weet te vinden. het lullige is dat je er niet uit kan want als je je telefoon hebt geopend word je weer gedood voordat je de missie kunt beeindigen, hetzelfde geld voor het pauze menu die verdwijnd dan ook weer. het beste alle deathmatches met hoop dollar tekens en RP vermijden Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 13 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Ben er wel van de eerste (en enige keer) uitgeraakt met 13.000$ winst !!! Heb 1 kandidaat gedood met golfstok en 13.000$ gestolen en dan zijn Zentorno gestolen en ermee weggereden tot ver buiten de zone. Dan snel op foon en eindigen. Die Zentorno was ik wel kwijt want kwam tevoet op strata terecht, maar geld had ik nog Reageren
tazmania Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Daar is al een draadje van: http://www.gtaforum.nl/topic/131278-100000-rp-rank-up/ Maar idd beter vermijden, je hebt er niks aan. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 De namen v/d deathmatch is sowieso een loknaam, zodat je hem zeker gaat spelen. Verder is de hele boel gehacked, dus je hebt geluk als je wint. Toch vind ik ze soms wel leuk Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Je krijgt geen problemen met Rockstar als je erin speelt? Dat je dan een bad sport server in gaat of misschien een ban? Want ik negeer die berichten gewoon. Had meteen al door dat het helemaal niks was. Reageren
mert17 Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 ja me vriend heeft ook zo een deatmac gemaakt en soms heeft hij die wapens en soms mag ik die wapens omdat ik ze beste vriend ben maar als het missie van iemand anders is is het niet leuk om 100 keer dood te gaan. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Die zogenaamde Deathmatches met de naam "999.999 dollar" en "999.999" RP zijn gewoon Fake en oneerlijk. Ik heb zo'n Deatmatch maar 1 keer uitgeprobeerd, en die tegenstanders hadden gewoon tanks. Terwijl wij helemaal niks hadden. Het resultaat was ook niet al te best, toen de Deatmatch afgelopen was, was ik gewoon 94 keer Gekild.... Reageren
mert17 Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 ja ik 100 keer in 20 minuten of je moet gewoon auto pakken en weggaan uit die zone Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 14 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 dan heb ik percies ECHT geluk gehad ???? Ben er van de eerste (en enige keer) uitgeraakt met 13.000$ winst !!! Heb 1 kandidaat gedood met golfstok en 13.000$ gestolen en dan zijn Zentorno gestolen en ermee weggereden tot ver buiten de zone. Dan snel op foon en eindigen. Die Zentorno was ik wel kwijt want kwam tevoet op straat terecht, maar geld had ik nog Reageren
mert17 Geplaatst: 15 januari 2015 Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 ja ik ook 15 dolar maar lol Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 Ze zijn best makkelijk te winnen hoor, zolang de tegenstanders zichzelf maar geen wapens geven Reageren
mert17 Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 ja ze komen snel bij die wapens en tanks zelfs jets hebben ze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.