Jump to content

GPU past niet in kast


Grasblazer

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Net zoals jullie zit ik met smart te wachten op GTA5 voor de PC. De n00b die ik ben leek het daarom wel handig om zijn 5 jaar oude computer te upgraden:

Processor Intel® Core™ i5 CPU 650 @ 3.20GHz

Speed 3.2 GHz

Number of Cores 4

Video Card NVIDIA GeForce 315

Dedicated Memory 512 MB

Total Memory 2.1 GB

Memory 4.0 GB

Ik dacht een goed begin te kunnen maken door de Video kaart te vervangen door een nVidia Geforce GTX 660 2GB, maar wat blijkt? Het ding past helemaal niet in de behuizing van mijn huidige pc. De leverancier neemt geen aangekochte goederen retour. Nu is mijn vraag/dilemma; is het aan te raden om een grotere behuizing aan te schaffen, alle hardware die nu in de huidige kast zit over te zetten om zo alsnog gebruik te kunnen maken van de nieuwe videokaart? Of kan ik een groot deel van het aankoopbedrag (135,-) terugkrijgen door de kaart door te verkopen, en een kleinere, vergelijkbare kaart te kopen die wel past in de bestaande behuizing?

Elke hint of suggestie in de goede richting wordt uiteraard gewaardeerd,

Groeten,

Rob

Bewerkt: door Grasblazer
Link to comment
Delen op andere websites

Eventjes afgesplitst naar een nieuw topic.

Een winkel die geen retours aanvaardt vind ik toch wel heel erg vreemd. Heb je die kaart via internet gekocht? Als dat het geval is en de verkoper geen retours aanvaardt binnen 14 dagen na datum van ontvangst, dan schendt die het retourrecht; bij aankoop via het internet heb je onvoorwaardelijk recht op ontbinding tot 14 dagen na ontvangst van de goederen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eventjes afgesplitst naar een nieuw topic.