Jump to content

BF Surfer 'clean' spawn locatie.


salva-mea

Recommended Posts

Ben al een tijdje opzoek naar een 'clean' Surfer maar ik kom alleen de 'Beaten' versie tegen. Ik weet dat hij ook te koop is maar ik ben benieuwd of hij ook nog In het wild te vangen is. Het is op de PS-4.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, bij de Sonar Collections Dock heb je een klein strandje liggen, hier spawnen vaker Clean Surfers, oude campers, Sandking SWB's, mountainbikes en een clean rebel dacht ik.

Clean surfer heeft ook nog een optie en dat is namelijk een dakrek met surfplank en natuurlijk zonder, hij moet hiermee spawnen, via LSC is dit niet erop te zetten of eraf te halen.

Link to comment
Delen op andere websites



Via deze heb ik de BF surfer gevonden. :) Ik heb hem namelijk ook in me garage staan.
Deze is de mijne:
0_0.jpg

Als je hem met surfplank wil dan kan je gewoon daar blijven zoeken. Hij komt ook met een surfplank erop.
Hopelijk heeft dit je geholpen. :D

En BTW. Ze hebben het over tijd in het filmpje maar volgens mij is hij daar gewoon altijd. :Y:tu: Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...