Jump to content

Snel geld

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Heeft iemand een tip voor mij om snel geld te verdienen op GTA Online?

-Herpje99

Update: weet iemand wat de beste-verdiende missie is op GTA Online? Zoja, voeg me dan aub toe op de PS4 en invite me voor die missie als ik online ben.

Ps: ik heet Herpje99 op de PS4.

los santos connection is een leuke missie die wel wat geld opbrengt, titan of a job verdient ook goed, check deze link anders dit is een lijst met missie en de bedragen wat je kan verdienen, http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online
Geplaatst:

Zojuist Survival gedaan in een uur tot een anderhalf uur bijna 100.000 verdiend door telkens alle waves te halen. Ook dit gaat natuurlijk op een duur vervelen zo schiet het al wel op. Iemand wellicht een aanrader voor een auto tot 250.000?

Geplaatst:

De Jester!

OT: Auto's verkopen aan LSC. Missie's spelen zoals RR en Potshot. Dat deed ik altijd toen ik nog veel GTA speelde.

Geplaatst:

@ hierboven, de Jester kost 350k ;)

Iemand wellicht een aanrader voor een auto tot 250.000?

Ik zou doorsparen voor de Massacro Racecar. Mits volledig geupgrade is dit echt een heerlijk rappe wagen met een lekker geluid! :Y Kost wel 385k.

Geplaatst:

vraag een modder om geld of word vrienden met ze dan geven ze je geld.

Je maakt een grapje hoop ik :7

Geplaatst:

250k challenges zijn terug op new gen, ga naar online > playlists > challenges en zoek er 1 met waarbij in de omschrijving cash bet 250.000 staat.

je moet wel in een crew zitten (maakt niet uit welke) en 250.000 op zak hebben die je dan automatich op je zelf wed, je moet niemand uitnodigen het is tegen de tijd en erg simpel om te halen maar je kunt het maar 1 keer per dag per character doen.

ik had er 1 die heette 666 en was een kort recht suk die je onder 53 seconden ofzo moest doen en deed het in 20 seconden, mocht je die niet kunnen vinden of ben je bang dat je het niet kunt halen in de tijd ga er dan gewoon uit voordat je finished dan krijg je het geld in ieder geval weer terug.

Geplaatst:

Veel missies doen, satelite communication, chemical abstraction rooftop rumble en trash talk betalen goed. Hoelanger en hoe moeilijker des te beter betaald. Heb altijd 1 Miljoen op mn rekening staan. In n half uur goeie missies kun je makkelijk 1 ton verdienen.

Geplaatst:

Aanmelden als Spaanstalig. Daar stikt het van de " aardige mensen" die je geld geven. Vanochtend nog 40.000.000 gekregen. Vorige maand 35.000.000. Hulp bij wapens en auto's vinden. Ze toveren van alles rondom je heen, sturen je de lucht in etc. Heel grappig. Ze kunnen je level ook omhoog schroeven zodat je een tank kunt kopen. Etc. etc. etc. Maakt het spel veel leuker .... vind ik.

Het helpt enorm als je niet op iedereen schiet en veel vriendverzoeken verstuurd. Dan wordt je kring groter en heb je meer kans bij iemand in the picture te komen die je wil helpen.

Het Nederlandse deel is wat minder actief op dit gebied, en je wordt ook niet geholpen.

En dan heb je nog een andere manier als dat niet lukt. Maar die zet ik hier niet neer. Stuur maar een PB.

Geplaatst:

Aanmelden als Spaanstalig. Daar stikt het van de " aardige mensen" die je geld geven. Vanochtend nog 40.000.000 gekregen. Vorige maand 35.000.000. Hulp bij wapens en auto's vinden. Ze toveren van alles rondom je heen, sturen je de lucht in etc. Heel grappig. Ze kunnen je level ook omhoog schroeven zodat je een tank kunt kopen. Etc. etc. etc. Maakt het spel veel leuker .... vind ik.

Het helpt enorm als je niet op iedereen schiet en veel vriendverzoeken verstuurd. Dan wordt je kring groter en heb je meer kans bij iemand in the picture te komen die je wil helpen.

Het Nederlandse deel is wat minder actief op dit gebied, en je wordt ook niet geholpen.

En dan heb je nog een andere manier als dat niet lukt. Maar die zet ik hier niet neer. Stuur maar een PB.

Dit zijn dus modders of hackers en dat is ilegaal dus als jue ermee gepakt wordt ben je alles kwijt. geen verstandige keuze dus.

Geplaatst:

;-))))

typisch Nederlands wel... mag niet, verboden, verstandige keuze

als het dan al ooit fout gaat..... heb ik wel lol gehad (laatste 1.5 jaar in ieder geval niet)

+ met de "vrienden" die ik heb ben ik er zo weer bovenop

Je kunt ook legaal geld kopen via Rockstar zag ik net. Wist ik niet. Dat is ook een optie natuurlijk.

En anderen kunnen je volgens mij ook auto's etc. geven.

Maar ok, mag niet.. kuch

Geplaatst: (bewerkt)

@ hierboven, de Jester kost 350k ;)

Iemand wellicht een aanrader voor een auto tot 250.000?

Ik zou doorsparen voor de Massacro Racecar. Mits volledig geupgrade is dit echt een heerlijk rappe wagen met een lekker geluid! :Y Kost wel 385k.

Comet met alle opties is een superauto, vlammen uit de uitlaat bij schakelen, wel moeilijk rijden, maar oefening baart kunst, en snel, en goedkoop in de basis, kun je de turbo etc. ook kopen.

Zou die Fisker look-a-like wel eens willen hebben... maar uitverkocht... ook zoiets...

Bewerkt: door rivolta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...