Jump to content

Leatherface

TwisT6

Recommended Posts

Hey mensen, ik zat gisteren San Andreas te spelen.

En ik begon me een beetje te vervelen.

Ik hier in de topics gelezen over piggy en leatherface enzo.

Er stond dat je in de nacht als het regende met een kettingzaag naar de Shady Cabin moet gaan.

Nou dat deed ik dus, ik wou wel is even kijken of dat nou bullshit was of niet.

Ik ging er heen en onderweg deed ik een cheat voor regen aan. Ik heb fraps opgezet om het op te nemen, in het geval er iets zou gebeuren.

Ik ging dus in dat ding staan zoals er in dat forum stond beschreven.

En ik deed helemaal niks met me kettingzaag en opeens hoorde ik er 1 achter me.

Ik schrok me dood en rende dus weg. Fraps ging vanzelf uit na 20 seconden ofzo, en even later ging ik terug en er gebeurde helemaal niks meer :blink:

En, nou ja kijk zelf maar!

LeatherFace? (Doel Opslaan Als!)

Delen op andere websites

dude, bij mij doet het filmpje het ook niet, en als "je er eentje achter je hoort" dan draai je toch om om te kijken wat het is. En het is een SPELLETJE dus waarom zou je wegrennen voor iets? (behalfe als je leven op is in een gangwar :puh: )

Delen op andere websites

Bij mij werkt het filmpje wel. Je ziet hem als het regent, met zijn kettingzaag Shady Cabin binnengaan. Hij blijft er een paar seconden staan en hoort het geluid van een kettingzaag in werking (ik denk niet dat het zijn kettingzaag was). En hij rent naar buiten, filmpje gedaan.

Delen op andere websites

Uhm.. OKE...

Ik heb het ook is gedaan stond er 1 uur.

Ik had hem niet gezien of gehoord hoor.

Silverwing zegt op msn tot hij bestaat maar ik heb hem niet gezien.

:wacko:

Of gehoord

Delen op andere websites

Ik heb het filmpje gezien en je zag duidelijk dat CJ zijn kettingzaag niet gebruikte.

Want als je het gebruikt loopt hij voort, en dat is hier niet het geval.

Dus hij moet wel bestaan, dit is goed bewijs.

Bewerkt: door Silverwing
Delen op andere websites

Ik heb het filmpje ook gezien en dan zie je dat CJ met een kettingzaag de hut binnegaat en dan hoor je een kettingzaag. Maar het is die van CJ niet, want die werkt niet.

Dus dan zal het leatherface wel zijn...

Delen op andere websites

Ik heb het filmpje gezien en je zag duidelijk dat CJ zijn kettingzaag niet gebruikte.

Idd, want ook als hij de kettingzaag weg deed ging dat geluid nog door. :huh:

Delen op andere websites

Idd, want ook als hij de kettingzaag weg deed ging dat geluid nog door. :huh:

Geluid bewerken is niet heel lastig :). Gewoon het kettingzaaggeluidje opnemen, uploaden naar je mp3 speler, aansluiten op boxen, afspelen en je hebt het geluid door het filmpje heen :). (nog simpeler: gewoon op de achtergrond een muziekprogje mee laten draaien).

Delen op andere websites

Geluid bewerken is niet heel lastig :). Gewoon het kettingzaaggeluidje opnemen, uploaden naar je mp3 speler, aansluiten op boxen, afspelen en je hebt het geluid door het filmpje heen :). (nog simpeler: gewoon op de achtergrond een muziekprogje mee laten draaien).

Inderdaad, zelfs al was het zichtbaar kan het nog bewerkt zijn. Niks is bewijs. Alleen als je het zelf ziet heb je bewijs voor jezelf.

Delen op andere websites

hohoho jullie hebben ook geen bewijs dat het fake is.maar natuurlijk kan het ook nep zijn want ik heb het wel tien keer geprobeert met regen en weet je wat:NIKS :huh:

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...