Joriz Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 (bewerkt) Aangezien de vorige PS4 meeting al weer een tijdje terug is, wil ik komende Zondag 18 januari 2015 om 20:00 weer een GTA Online meeting houden op de PS4. Dit keer geen speciaal thema maar wel weer een gezellige avond met forumleden, waarin we diverse coole jobs gaan spelen en natuurlijk gaan rondcrossen door freeroam. Een livestream is natuurlijk ook weer aanwezig vanuit de chat. Zodat je direct kan meekijken met het spel. Regels: Vernielingen van andermans materiaal is niet toegestaan. Indien je een headset hebt is deze gebruiken ten zeerste aanbevolen. Schelden tegen elkaar is natuurlijk niet de bedoeling. Gezelligheid en respect is waar onze forummeetings om draaien Extra informatie: We zullen deze avond weer starten in freeroam en verzamelen dus weer bij de Los Santos Customs die iets ten noorden van het centrum is. Geef je hier onder op door je forumnaam, PSN en of je een headset hebt achter te laten. Alle deelnemers dienen er voor te zorgen dat ze op 18 januari voor 20:00 de console aan hebt staan zodat ik je een uitnodiging kan versturen voor onze besloten sessie. Nadat we in freeroam zitten zullen we natuurlijk weer rondcrossen in de wereld van GTA Online. Daarna zullen we verder gaan met het spelen van diverse vette nieuwe deathmatches, races en andere jobs. Naast het gebruik van je headset gaat verder communicatie via de GTAGames.nl chat. Zodat je ook kan communiceren zonder headset of als je bijvoorbeeld de sessie niet in kunt komen. Deelnemers: [table=header]Deelnemers|PSN|Aanwezigheidsstatus|Headset @Joriz|Joriz86|Aanwezig|Ja @nolms|nolms|Aanwezig|Ja @tjarda1999|FoxSniperPro|Als de zon goed staat|Ja @KoningJesper|jesperd_1|Waarschijnlijk|Waarschijnlijk @DDT Dorus|DDT Dorus|Aanwezig|Ja @mikequdel|mikequdel|Aanwezig|Ja @Skullz-000|Skullz-0806|Aanwezig|Nee @KaiSkillzz|alaska1001|Grotendeels|Ja @sabinee1995|sabientje1995|Aanwezig|Ja [/table] Aantal plekken vrij: 7 Bewerkt: 18 januari 2015 door Joriz Reageren
nolms Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 (bewerkt) ik doe weer mee, psn nolms headset ja EDIT: ik heb trouwens wel het probleem van die tutorial en invites, hopelijk is dat dan opgelost maar ik vrees van niet Bewerkt: 16 januari 2015 door nolms Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 (bewerkt) psn: FoxSniperPro Aanwezig licht er aan] Bewerkt: 16 januari 2015 door tjarda1999 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 Onder voorbehoud PSN: jesperd_1 Headset: Waarschijnlijk Reageren
Joriz Geplaatst: 17 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 De lijst heb ik bijgewerkt. Mochten mensen nog leuke jobs weten voor in een playlist zet ze hier dan even neer, met url waar ik hem op Social Club kan vinden. Dan zal ik nog een leuke playlist proberen te maken. Reageren
nolms Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 (bewerkt) snipers vs stunters is wel een leuke en aparte LTS http://socialclub.ro...OZUinbPikXAZg7Q wat ook wel grappig is 1 van deze kart races in first person in standaard bifta's maar dat is maar voor maximaal 10 personen http://socialclub.ro...6LkuHE6GbkT3QxA Bewerkt: 17 januari 2015 door nolms Reageren
mikequdel Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 psn: mikequdel headset ja Reageren
FireFighter Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 (bewerkt) Cancel.. Playstation Plus verlopen. Bewerkt: 17 januari 2015 door FireFighter Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Ik had gezegd dat het onder voorbehoud was Reageren
Niked Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Aanwezig. Skullz-0806 geen headset Reageren
Joriz Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Ik heb de lijst weer bijgewerkt. We zijn met een mooi compact groepje wat dus ideaal is voor de playlist die Nolms hier postte en ook dus leuk is om een keer missies te gaan spelen. Mocht je ook nog mee willen doen kan je natuurlijk nog opgeven! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 ik heb er zin in! Als het aan mij ligt kom ik, maar miss willen mijn ouders het niet ofzo Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Prop mij er ook maar in. Ik weet niet of ik de hele meeting kan blijven, maar we zien wel. PSN: alaska1001 Headset: Ja Reageren
Joriz Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Als het goed is hebben mensen die dat nog niet hebben gehad vanmiddag een vriendverzoek gehad zodat ik je in de private lobby kan uitnodigen. Tijdens het spelen ben ik te bereiken in de chat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.