Jump to content

Hotknife wagen PS3


Sanchezmoto

Recommended Posts

Hallo kan er eens iemand uitleggen hoe ik aan die Hotknife kom? Ik zie op you-tube beelden van die Elegacy ofzo dat gratis is, de link 27 veranderen door 29. Maar ik geraak met alle moeite van de wereld niet in die balk. Naarschijnt moet je cirkel kruis tegelijk indrukken, helpt niet. En een / teken heb je niet om eigenhandig de link te typen.

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

Danger Dog, fout, je krijgt de Hotknife als je een limited of collectors edition hebt, pre-order bonus was oa. de Atomic Blimp.

Enige manier hoe je hem nu nog kan krijgen, is een collectors of limited edition kopen, of enkel de code.

Alleen ze durven er grof geld voor te vragen voor de gehele collectors edition, ik heb 300 en 400 dollar al gezien, dan is het haast slimmer om een PS4 te kopen met GTA 5, dan krijg je alle ingame extra's ook :7

En idd, die glitch werkt niet meer en werkte eigenlijk ook niet goed, je kon de wagen alleen opvragen door je monteur te bellen, in je garage stond ie namelijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Danger Dog, fout, je krijgt de Hotknife als je een limited of collectors edition hebt, pre-order bonus was oa. de Atomic Blimp.

Enige manier hoe je hem nu nog kan krijgen, is een collectors of limited edition kopen, of enkel de code.

Alleen ze durven er grof geld voor te vragen voor de gehele collectors edition, ik heb 300 en 400 dollar al gezien, dan is het haast slimmer om een PS4 te kopen met GTA 5, dan krijg je alle ingame extra's ook :7

En idd, die glitch werkt niet meer en werkte eigenlijk ook niet goed, je kon de wagen alleen opvragen door je monteur te bellen, in je garage stond ie namelijk niet.

Probleem is, als ik een PS4 koop (waarbij ik mijn aller aller grootste wens heb : firstperson view :puh: ) dan moet ik bijna 100% zeker zijn dat iemand mijn PS3 koopt. Want ik heb maar 5 PS spelletjes. DTM race driver PS2 wat ik nog heeeeel vaak speel. En dan alle andere GTA spellen. Maar dan ga ik deze ook niet meer kunnen spelen :( Hoewel ik andere GTA al heel lang niet meer heb opgezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk, als de wens First Person View is en de Hotknife, zou ik het laten en wachten tot de PS4 en GTA 5 goedkoper worden.

De veranderingen zijn naar mijn mening niet groots genoeg om een PS4 te halen en zeker niet als het voornamelijk of enkel om GTA gaat. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand mijn oude PS 3 inclusief alle GTA spelletjes wil kopen voor de PS3 dan zou ik hem meteen verkopen!!!! Maar dan wel incl de andere GTA spellen. Ik heb enkel San Andreas, Vice city, Liberty city, GTA 4, en GTA 4 Episodes from liberty city (lost damned + Ballad) . Verder heb ik toch geen enkel ander spel.

Even ter info bewerken :) San Andreas, Vice City en Liberty City zijn uiteraard PS2 nog. Dus eigenlijk dient mijn PS3 enkel voor GTA4, the 2 disk episodes en GTA 5

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...