KoningJesper Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2015 Ik heb een plaatje met een tranparante achetrgrond en als ik die in gimp plak, wordt het een zwarte achtergond. Kan iemand helpen? Ik heb niet echt een idee hoe ik het moet oplossen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2015 (bewerkt) Klik met rechts op de layer van je plaatje en klik daarna op "add alpha channel". Dit zorgt ervoor dat het plaatje gebruikt maakt van de transparante achtergrond. Als het nog steeds zwart blijft> Gebruik de Fuzzy Select Tool(links het toverstafje) en klik op het zwarte, nu wordt al het zwarte geselecteerd en kan je het weghalen. Bewerkt: 16 januari 2015 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2015 Dat is omdat je het kopieert, waarbij transparantie niet behouden wordt. Probeer vanuit het menu het bestand te plaatsen, importeren of iets dat daarop lijkt. Of je kunt het bestand er gewoon in slepen, moet ook lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.