Jump to content
Joriz

GTAV PC preorder details en goedkoopste optie bekend!

gallery_1_5_107838.jpg

Zojuist hebben diverse winkels officieel bekend gemaakt wat je allemaal krijgt als je Grand Theft Auto V van te voren voor de PC reserveert. Door te reserveren ben je er zeker van dat je de PC versie op 24 maart 2015 meteen bij de release kan spelen.

Waar je ook reserveert lijk je in alle gevallen als bonus een extra $1,000,000 aan in-game geld te krijgen. Waarbij dit geld is verdeeld over GTA$500K voor de verhaallijn en GTA$500K voor in GTA Online. Bepaalde winkels geven dus ook nog eens extra's. Van de volgende winkels is op dit moment al informatie bekend over het reserveren van GTA5 voor de PC. Dankzij dit kleine lijstje zien we al dat het reserveren van een fysieke versie van GTA5 het goedkoopst is.

[table=header]Winkel|Versie|Prijs|Inbegrepen

Bol.com|Fysiek schijfje|€44,99|GTAV + $1,000,000 in-game bonus

Game Mania|Fysiek schijfje|€49,98|GTAV + $1,000,000 in-game bonus

Nedgame|Fysiek schijfje|€49,00|GTAV + $1,000,000 in-game bonus

ConsoleShop.nl|Fysiek schijfje|€54,99|GTAV + $1,000,000 in-game bonus

Rockstar Warehouse|Fysiek schijfje|€59,99*|GTAV + $1,000,000 in-game bonus

Rockstar Warehouse|Digitale Download|€59,99|GTAV + $1,300,000 in-game bonus + gratis R* spel naar keuze

Steam|Digitale Download|€59.99|GTAV + $1,300,000 in-game bonus + GTA San Andreas[/table]

* Bij Rockstar Warehouse betaal je bij fysieke dingen ook nog is verzendkosten, al kan je wel vele leuke GTA goodies mee bestellen

Als je voor 2 februari reserveert krijg je $1,300,000 ipv $1,000,000

De gisteren gevonden data over mogelijke extra's op Steam blijkt dus op dit moment enkel het tevens ontvangen van GTA San Andreas te zijn, mits je GTA5 voor 1 februari reserveert.

Natuurlijk krijg je als je de PC versie koopt en het spel eerder op de PS3 of Xbox 360 hebt gespeeld ook de terugkerende spelers bonus. In deze bonus zitten onder andere diverse submissies, enkele exclusieve voertuigen en enkele bijzondere wapens.

Houd GTAGames.nl in de gaten voor meer informatie over de PC versie. De komende tijd zullen namelijk nog meer screenshots, filmpjes en natuurlijk nieuwe details volgen en natuurlijk mogelijke informatie over speciale nachtlanceringen van GTA5 voor op de PC!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Edit, heeft trouwens iemand een idee wat de verschillen zijn tussen deze games? Ik denk zelf dat de Australische versie gecensureerd is omdat ze daar gewoon idiots zijn. Maar er is ook een versie voor Nederland. Maar ik vraag me af wat daar zo anders aan is. Het lijkt me niet dat hier ook censuur overheen gaat.

Waarschijnlijk de taal van het boekje dat erbij zit. Duitse versie wordt uiteraard gecensureerd en in Australië zullen ze ook wel weer moeilijk doen, maar verder is er vast geen enkel verschil.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had echt op een collector's edition gehoopt. Vind dit een beetje tegenvallen van Rockstar. Mensen die geen console hebben krijgen dus geen kans om enkele voertuigen en wapens (Blimp, Khamelion etc) te alsnog te krijgen.

De 'verbeterde' versies krijgen gewoon alle ingame extra's van de Collectors edition, ik heb ook de normale PS3 versie en de normale PS4 versie maar ik heb gewoon de hotknife en hamer etc.

Als je in het verleden geen GTA5 hebt gespeeld met je Social Club account, mis je wel dingen zoals de Dodo en de Cheval Monster Truck, en wat activiteiten, doordat je geen terugkerende speler bent.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

internetverbinding vereist om de game te activeren, online te spelen en voor periodieke rechtenverificatie
.

:N Het zal toch niet hé. We hebben allemaal meegemaakt hoe 'verplicht online' games werken na de launch. Zie SimCity.

Overigens is het spel al te pre-orderen bij de bekende gamekey webshops vanaf ongeveer 36 euro. (EU key, regio vrij dus. En ja, legaal).

Bewerkt: door Davedavy

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik het eerst over het hoof heb gezien, maar zie nu wel op Steam dat als je voor 1 februari reserveert dat je gratis GTA San Andreas erbij krijgt.

Dat maakt de prijs al wat dragelijker, al verwacht ik dat de meeste van jullie toch al GTA San Andreas hebben, waardoor vreemd genoeg een fysiek exemplaar toch het goedkoopste blijft.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...