Ezra24rct3 Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Als dat niet werkt, geef even de volledige naam van de TV. Met een 'TV van LG' kunnen we namelijk ook niet veel. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Als dat niet werkt, geef even de volledige naam van de TV. Met een 'TV van LG' kunnen we namelijk ook niet veel. Hoezo niet? Alsof jij het kan oplossen als je het type hebt. Alle LG tv's uit dezelfde periode hebben dezelfde besturingssysteem. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Maar dan nog, uit welke periode is hij? Maar 1 ding snap ik niet, je hebt een HDMI kabel gekocht, maar bij je PS4 komt ook een HDMI kabel, welke je eerst gebruikte. Het lijkt me dan logisch dat als de ene niet werkt, de ander wellicht ook niet werkt? Reageren
Votair Geplaatst: 21 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Is het gelukt? Nee, nog niet. Ik speel weer op de oude TV. Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Is het gelukt? Nee, nog niet. Ik speel weer op de oude TV. Wees eens duidelijk. Waarom werkte de oude kabel niet en de nieuwe wel? Plaats evt foto's ofzo. Hier kunnen we simpelweg niets mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.