nolms Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Ik heb nu dus ook dat als ik een vriend wil uitnodigen tot de sessie of wil joinen dat ie zegt dat beide spelers de tutorial moeten volbrengen. Dit is helemaal lastig als je in een invite only sessie wilt. Er is nog geen fix voor maar het is wel te omzeilen als die vriend in een crew zit, druk op start > online > crews > friends crews, selecteer dan de crew waar die vriend inzit en vanuit daar kun je hem wel een invite sturen of joinen. Sorry als dit niet de juiste plaats hiervoor is of als dit al bekent is maar ik dacht ik laat het ff weten. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Het is een bekende bug. Ik kan namelijk alleen Tommie59 inviten. Het is ook een bekend probleem bij veel mensen. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Bij mij ook, vooral toen ik m'n meeting wou organiseren, kon ik een aantal mensen niet inviten. Die mensen hebben mij gejoined toen ik in een job zat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.