Jump to content

Gta MP? gtaMTA ?

Recommended Posts

Geplaatst:

ejz

ik ben nieuw hier en ik had een vraag misschien/waarschijnlijk is dit al heel veel gezegt

maar kan ik het neit vinden .

vraag : wa tis het verschil tussen gta MP en gta MTA en wat kan ik doen met deze 2

kan ik bv gewoon door eht level lopen en overal in waar ik bij single player ook gewoon in kan kan iemand mijn vraag aub beantwoorden

PS : graag alleen nuttige antwoorden :)

Geplaatst:

Je speelt in beide multiplayer mods (zijn 2 verschillende) tegen spelers over de gehele wereld.

MTA zal hetzelfde in elkaar zitten, dus ik denk met een Stunt Mode, waarbij je zo veel mogelijk moet stunten, en een Deathmatch mode, waarbij je zo veel mogelijk Kills moet halen.

Hoe GTAMP in elkaar zit weet ik niet, maar dat zal vast niet veel verschillen.

Welkom, trouwens ^_^

Geplaatst:
ejz

ik ben nieuw hier en ik had een vraag misschien/waarschijnlijk is dit al heel veel gezegt

maar kan ik het neit vinden .

vraag : wa tis het verschil tussen gta MP en gta MTA en wat kan ik doen met deze 2

kan ik bv gewoon door eht level lopen en overal in waar ik bij single player ook gewoon in kan kan iemand mijn vraag aub beantwoorden

PS : graag alleen nuttige antwoorden :)

Je kan gewoon overal komen waar je in de Singleplayer ook kan komen, op de gebouwen na. Je kan ook geen missies meer doen. Het spewl bestaat uit modes, wat Se7en al zei.

Geplaatst:

thnx

ah dus ik kna ook gewoon doellos lopend door het level lopen met elk soort game of het nou deatmatch is of stuntmode

btw is er al 1 uit (mss een domme vraag)

en zitten jullie mss ook op irc waar ik dan oko kan kijken en makkelijker kan vragen hoe het zit

Geplaatst:

Nee, MTA is ook uit...

http://www.mtavc.com

Alleen nog niet voor San Andreas, maar voor Vice City, aangezien ik hem niet heb zien praten over een Multiplayer specifiek zal ik MTA niet achterhouden, aangezien dat op het moment de best speelbare is voor Vice City.

Voor San Andreas zijn er 2 mods released, "Online Andreas" en "GTAT", welke beiden vrij weinig voorstellen op dit moment.

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Kan iemand me de site geven van VC-MP?

www.mtavc.com

Maar van de ViceCity-VC is nog geen release

geef geen antwoord als je het antwoord niet weet :bonk:

VC:MP is de Vice City release van het San Andreas MP team, dus de site is www.sa-mp.com! (mta is van een ander team ;)), een apart forum voor VC:MP is er wel te vinden op http://www.gtaforums.com/index.php?showforum=202

Gisteren is tevens de eerste Beta van VC:MP uitgekomen, te downloaden op http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=553. een serverlistin is er helaas nog niet.....

Bewerkt: door Azer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...