haantjeXbanaan Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 hoi! ik ik wil graag een server maken of iemand die al een server heeft en die kan ik dan joinen maar ik ben opzoek naar een nederlandse server heeft voor mij! of mensen die voor mij en andere mensen ook een server maakt dan help ik wel mee iin andere server van de buitenland daar versta ik niks van daarom zoek ik een server van nederlnad uit alvast bedankt Reageren
Dastard Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 hoi! ik ik wil graag een server maken of iemand die al een server heeft en die kan ik dan joinen maar ik ben opzoek naar een nederlandse server heeft voor mij! of mensen die voor mij en andere mensen ook een server maakt dan help ik wel mee iin andere server van de buitenland daar versta ik niks van daarom zoek ik een server van nederlnad uit alvast bedankt Alsjeblieft: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=346857 Reageren
haantjeXbanaan Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 bedankt ik wel ff kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.