KoningJesper Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Hallo, Ik vraag me zelf af sinds het begin van de release, waarom je de deuren van vrachtwagens en de titan niet kan openen zonder een glitch. Mijn idee is dat je de deur kan openen met het rechterpijtlje op de D-Pad als je de piloot/driver bent. Mee eens? Wat vinden jullie ervan? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Zou wel leuk zijn ja. Verwacht het iig niet haha Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Nee ik ook niet, maar waarom doen ze het niet? Ik bedoel zo moeilijk is het niet en het is gewoon helemaal niet zo raar Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 als je achterin wil doe je maar opklimmen -> in midden staan -> passivemode -> passivemode uitzetten -> klimmen er in en klaar Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Ja dat snap ik, maar ten eerste, waarom een glitch als ze het ook gwn erin kunnen bouwen en hoe zet je auto's erin? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Je kunt ideeen opsturen naar GTAOnline@rockstargames.com Reageren
nolms Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 een tijd geleden kon je de achterkant open maken door er tegen aan te slaan maar als je je auto er in zette dan onplofte die altijd wel tijdens opstijgen. wel stom dat ze zoiets wel gepatched hebben en sommige glitches zoals bepaalde walbreaches waar spelers iedereen door kunnen killen en zelf niet gedood kunnen worden niet Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Je kunt ideeen opsturen naar GTAOnline@rockstargames.com Heb een ticket geplaatst Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 goed zo. Ik wil ook weer voertuigen in titans en cargobobs proppen... Reageren
coolguynl Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 dan kun je weer leuke filmpjes maken cyrus. je laaste was trouwens ook wel weer grandioos in die club. jammer dat dat niet op de ps3 kan. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 dan kun je weer leuke filmpjes maken cyrus. je laaste was trouwens ook wel weer grandioos in die club. jammer dat dat niet op de ps3 kan. Lijkt me niet echt on topic Maar het lijkt gewoon echt nice als het onmogelijke gebeurt en R* luister naar mijnticket. Ik stuur ook nog wel een mail Reageren
coolguynl Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 hoezo niet ontopic? ik zeg alleen dat cyrus dan weer leuke filmpjes kan maken. bedoel ik gewoon mee dat hij filmpjes kan maken over het vol proppen van een cargobob of titan. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Zal wel een bruut idee zijn ja. Pas geleden deed ik met 2 vrienden een deathmatch met een open truck. Ik rijden, steeds als we een vijand voorbij rijden vol het vuur openen vanuit die truck. #bruut Reageren
KoningJesper Geplaatst: 19 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 hoezo niet ontopic? ik zeg alleen dat cyrus dan weer leuke filmpjes kan maken. bedoel ik gewoon mee dat hij filmpjes kan maken over het vol proppen van een cargobob of titan. Oke relaxt Verkeerd begrepen dan Zal wel een bruut idee zijn ja. Pas geleden deed ik met 2 vrienden een deathmatch met een open truck. Ik rijden, steeds als we een vijand voorbij rijden vol het vuur openen vanuit die truck. #bruut Welke?!!? Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 als het weer kan ga ik er zeker een filmpje van maken. Thanks coolguy... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.