Jump to content

[nieuw] [game-pc] [€600-700]


niko.bellic

Recommended Posts

Hallo Leden,

Ik ben op zoek naar een nieuwe computer omdat mijn huidige computer verouderd is voor games ect.

Mijn budget is rond de €600-€700 en zit zelf aan deze computer te denken: http://goo.gl/px2kMv

Budget: €600-€700

Doel: Gamen en Algemeen gebruik zoals internet :puh:

Merk pc of samengesteld: Maakt mij niet zoveel uit

Benodigde randapparatuur: Heb een muis en toetsenbord al op het oog maar sta altijd open voor alternatieve

SDD, ja of nee: Nee

Besturingssysteem: Het liefst windows 7 maar windows 8.1 mag ook

Onderdelen die je nog wil hergebruiken: Heb nog een beeldscherm staan dus een beeldscherm hoeft niet meer

Extra koeling (voor overklokken): Heb er geen problemen mee, heb er alleen geen verstand van dus dat laat ik aan jullie over

Mijn voornaamste wens is dat ik GTA IV normaal kan spelen met eventuele mods erin.

Wat raden jullie mij aan?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Hetgeen jij linkt zie er op zich nog wel redelijk uit, al kan ik niet zien welke voeding erin zit. Als ik de foto mag geloven is het een Corsair RM series, maar op diezelfde foto zie ik ook een waterkoeler (lijkt op het eerste zicht een Corsair H60 te zijn, of gelijkaardig), welke ik nergens in de specificaties kan terugvinden dus ik weet niet in hoeverre ik daar op kan vertrouwen. Het feit dat die site ook nog steeds steevast over ATi spreekt doet ook af aan de geloofwaardigheid (in 2006 overgenomen door AMD).

Link to comment
Delen op andere websites

Hetgeen jij linkt zie er op zich nog wel redelijk uit, al kan ik niet zien welke voeding erin zit. Als ik de foto mag geloven is het een Corsair RM series, maar op diezelfde foto zie ik ook een waterkoeler (lijkt op het eerste zicht een Corsair H60 te zijn, of gelijkaardig), welke ik nergens in de specificaties kan terugvinden dus ik weet niet in hoeverre ik daar op kan vertrouwen. Het feit dat die site ook nog steeds steevast over ATi spreekt doet ook af aan de geloofwaardigheid (in 2006 overgenomen door AMD).

Tot zover had ik hier nog niet naar gekeken, ik heb wel op sites zoals trustpilot gezocht naar recensies maar die zijn allemaal tevreden. Dus dit blijft een twijfelgevalletje.

Link to comment
Delen op andere websites

Hetgeen jij linkt zie er op zich nog wel redelijk uit, al kan ik niet zien welke voeding erin zit. Als ik de foto mag geloven is het een Corsair RM series, maar op diezelfde foto zie ik ook een waterkoeler (lijkt op het eerste zicht een Corsair H60 te zijn, of gelijkaardig), welke ik nergens in de specificaties kan terugvinden dus ik weet niet in hoeverre ik daar op kan vertrouwen. Het feit dat die site ook nog steeds steevast over ATi spreekt doet ook af aan de geloofwaardigheid (in 2006 overgenomen door AMD).

Voeding is een Realpower, waarschijnlijk brol dus.

Wellicht is dit een mooie setup?

zsshsp.png

Het nadeel hieraan is wel, er zit geen Windows bij maar die weg valt op meerdere manieren op te lossen, en hij moet nog gebouwd worden.

Als ik het goed heb, is de R9 280 beter met hoge resoluties door de meer en sneller videokaart geheugen maar is de R9 270x beter op lagere resoluties door de snellere clocks.

Mocht je een scherm hebben met een grote resolutie, dan is de 280 mogelijk beter en is ongeveer een tientje duurder.

Cpu bij deze setup is beter/sneller, en ook het geheugen is goed en met goede referenties, moederbord is naar mijn mening beter, en een merk voeding die wel goed is.

Met deze setup kan je ook GTA 5 op recommended spelen, en GTA 4 gaat zeker op max.

Er valt nog lichtjes met het eindbedrag te sjoemelen, behuizing kan namelijk iets goedkoper en de koelers kunnen eventueel weg, maar gezien de AMD's best wel warmte kunnen generen zou ik het niet direct doen.

Ik zou (achteraf) ook een andere cpu koeler erop zetten, maar een beetje een degelijke kost al snel 4 tientjes dus dat heb ik weg moeten laten.

Kan iemand deze setup voor de zekerheid verifiëren?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...