Jump to content

Kan ik GTA V Runnen?


DennOOOtje

Recommended Posts

Hi!

Ik was even benieuwd of ik GTA V kan runnen (al langer, maar nu zijn de specs bekend :puh:)

Ik heb namelijk nu tijdelijk alleen beschikking tot mijn laptop, namelijk een Asus N56VB met:

i7 3630QM @2,4 GHz

6 GB DDR3 (1600?) MHz

750 GB HDD (5400 rpm -_-)

en een Nvidia Geforce GT740m

Videokaart is waar ik me t meest zorgen om maak.. Als ik m op low-medium goed kan spelen (40+fps) vind ik 't prima. 't liefst wel Full HD maar niet 't meest belangrijke

Avb!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vermoed dat het krap aan gaat worden, Megapilot denkt dat ie met een 850M op medium kan spelen met een resolutie van 1280x768.

Een 850M is beduidend sneller dan een 740M, en volgens sommige sites is een 9800GT op enkele vlakken beter dan een 740M.

Dus ik denk dat je het op low kan spelen, met wat geluk op medium, maar ik denk stiekem niet dat het veel meer dan dat gaat worden.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Laptops... Bah. Ze combineren een i7 altijd met een low-end troep GPU.

Het beste is om te wachten tot GTAV PC uitkomt (als ie überhaupt uitkomt voor dat de wereld vergaat).

Het tweede cijfer geeft de prestaties aan en de 4 is dus een low-end GPU. Een GTX850M is dus in dit geval beter dan de GT740m.

En verder zijn de mobile GPU's van 600 tot 800 allemaal rebrands met uitzondering de GTX850M en GTX860M want dat zijn Maxwell GPU's.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook al bij megapilot zei: Je kan naar de benchmarks van Max Payne 3 kijken voor een (ietswat) vergelijkbaar beeld. Waarschijnlijk zal GTA V dus echter zwaarder zijn vanwege de game type, wat betekent dat je dus alle instellingen op low moet zetten met 1024x768 om ook maar in de buurt van 30 fps te kunnen komen!

Kijk naar dit topic voor wat meer informatie:

http://www.gtaforum.nl/topic/133661-gta-v-op-mn-laptop/#entry2274094

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...