Tegh Geplaatst: 7 juli 2004 Rapport Geplaatst: 7 juli 2004 (bewerkt) ik heb geen idee hoe mta werk! K heb vandaag de nieuwste versie van mta gedownload, en snap er nix van! Als ik het opstart krijg je zo'n klein schermpje met; 'Player list', 'Chat' en 'Game info'. Wat moet ik nu doen? naar welke server moet ik? EDIT: ok ik ben al wat verder, ik heb all seeing eye' gedownload en kan nu in server's. Maar als ik start game druk, moet ik iets openen. Moet ik nu vc of mta openen? Bewerkt: 7 juli 2004 door Tegh Reageren
Thabit Geplaatst: 7 juli 2004 Rapport Geplaatst: 7 juli 2004 Jep...dan zoek je de map op waar VC in staat(of hij is al in die map)en dan klik je die aan(dubbelklik of dan op openen) en dan start MTA op.. Reageren
Na$! Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 kun je mij helpen altijd als ik op start game druk dan moet ik vicecite.exe openen waar staat dat en welk is dat ? Reageren
Arjen Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Meestal staat hij hier: C:/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto: Vice City/gtavc.exe Meestal is dat gewoon het icoontje waar je ook op klikt als je GTA VC wilt spelen. Reageren
samus (gast) Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 kan iemand mij from the top to the bottom vertellen hoe het werkt, dat mta? Reageren
munitions Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 nadat je mta hebt geinstalleerd ga je in het spel. daar vul je in bij host een ip of het adres van de gtagames server bij de port altijd gewoon 2003 pass is niet altijd nodig (niet bij gta games) en je nick is natuurlijk gewoon je naam. dan druk je op connect en daarna op strat game dan krijg je misschien een scherm waarbij hij vraagt het spel aan te geven waar dat precies zit in dit geval dus gewoon gta vc of gta 3 aanklikken daarna zit je in het spel daar druk je op start game en start gta vice city of start gta 3 Reageren
Timovich Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 Dan moet je The All-Seeying Eye downloaden Waar weet ik niet ik heb hem iig niet op GTAGames.nl gevonden Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 jonges jullie kunnen het beste allemaal hier kijken! Daarna snap je alles Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 jonges jullie kunnen het beste allemaal hier kijken!Daarna snap je alles En dan is het nog de vraag of het allemaal werkt,bij mij doet die het voor geen flikker <_< Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 het zal toch wel werken ja...dit is van de MTA site Reageren
W1ckeD Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 jonges jullie kunnen het beste allemaal hier kijken!Daarna snap je alles En dan is het nog de vraag of het allemaal werkt,bij mij doet die het voor geen flikker <_< Wat gaat er dan mis Als je dat nou ff vertelt kunnen we jemaby verder helpen! Want zo is het een beetje moeilijk :lol: Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 Heb ik al in een ander topic gezet,maar ik zou het nog eens precies uitleggen: Ik heb van deze website MTA v0.3 gedownload,daarna All Seeying Eye gedownload,meerdere servers gezocht met A.S.E, daarna MTA geopend en server IP ingetyped,dan kom ik dus gewon in de chatroom van de server zoals het hoord, wanneer ik op start-game druk en GTA VC.exe open krijg ik het bericht: Error 'mta.dll.dll' could not be located <_< daaronder staat: 'Please reinstall MTA or specify the proper game patch (MTA.client.exe-reset game path/reset game path button) <_< Heb hem al een keer verwijdert en opnieuw geïnstalleerd en MTAv0.4 geprobeerd,bijna geen servers... Reset Game Path Button heb ik ook al geprobeerd,maar hij doet het nog steed niet <_< Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 ''Wat gaat er dan mis Als je dat nou ff vertelt kunnen we jemaby verder helpen!'' Het staat er inmiddels al 2 dagen <_< :lol: Reageren
Tegh Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Ik heb inmiddels geen problemen meer met mta en ben te vinden op de meeste nl servers, me nickname is gewoon tegh. Alleen hapert gta als ik internet aan heb staan. Dus hapert mta altijd . Jeffrey, volgens mij hoef je geen ip intevulle als je via ASE naar een server gaat. En gebruik volgende keer de edit knop. Reageren
Furi0uz Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Ik heb inmiddels geen problemen meer met mta en ben te vinden op de meeste nl servers, me nickname is gewoon tegh. Alleen hapert gta als ik internet aan heb staan. Dus hapert mta altijd . Verlaag je resolutie, druk je internet explorer weg en beeindig wat processen? @ Jeffrey S - Pleur mta.dll.dll gewoon op verschillende plaatsen neer, in je GTA root, MTA gedoe en nog wat plaatsen.. Who cares... En installeer het daarna overnieuw :unsure: , dat werkte bij mij vaak genoeg met MTA 0.3 Update je MTA trouwens eerst ff naar MTA 0.4.1 - misschien draait die wel probleemloos bij je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.