RMJ Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Hallo allemaal, Lang geleden dat ik hier was, zeer druk met vanalles. Hier aantal werkjes die ik laatste tijd in elkaar heb gezet (en dat is helaas niet zoveel) gr RMJ Reageren
RUBENN Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Vet! Erg mooi gedaan! Vooral de affiches spreken me aan, toch mijn wat meer mijn favoriete kant van het grafisch design Lekker zomers, alleen de tekstballonnen had je vooral op de laatst wel weg kunnen laten/vervangen door iets anders naar mijn mening. De avatar en signatures (lijkt me?) zien er ook erg goed uit, zoals we van je gewend zijn! Reageren
Dinosaur Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Agree wat betreft de tekstballonnen, maar de een-na-laatste vind ik het wel paffen. Die laatste poster vind ik echt heel vet man! De hele sfeer, jouw posters zijn sowieso goed! En miste je al, maar die stiekem een signature voor CW? ;-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.