RUBENN Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Ik vind dit eerlijk gezegd iets té... Zelf zou ik wat softere kleuren kiezen. Reageren
NicolaB Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Ik deel de mening met Ruben. Mijn ogen deden er pijn van toen ik het zag, zo afschuwelijk. Maar goed, dat heeft juist ook wel wat gedurfds Lekker zo blijven veranderen, dat houdt het vernieuwend (Pink panther vind ik ook afschuwelijk, vandaar dat ik hem eigenlijk snel oranje maakte >.<) Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Weer nieuwe kleurtjes, zoals beloofd. Alleen ben ik nog niet echt uit de avatar... Ik wil hem wel laten samengaan met de signature, maar zonder zwart is hij amper leesbaar. En zo is het... vreemd... Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 (bewerkt) Ik vind je avatar integendeel best wel mooi met die zwarte rand. Verder hebben je avatar en Signature nog steeds een retro stijltje. Overigens is het best speciaal dat je om de maand de kleurtjes veranderd. Wellicht zien we in de toekomst nog meer mooie kunstwerken Bewerkt: 4 maart 2015 door bountyskull_10 Reageren
Dexist Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Hmm geef het een iets donkere kleur en :O Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Haha, het heeft namelijk hetzelfde kleurtje als de VVD logo. Voor de rest ziet het er weer tof uit! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 april 2015 Rapport Geplaatst: 6 april 2015 Lekkere combo! Ik vind beige normaal gesproken een beetje 'mwah', maar hier werkt het goed, omdat het blauw het design toch wat pit geeft. Het is zacht voor de ogen, terwijl sommige van je vorige designs juist heel erg in het oog sprongen. Mooi voorbeeld van hoe je de hele intonatie van een design kunt veranderen door met de kleuren te spelen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 Mooi, lekker rustgevend Reageren
3L1077 Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2015 Toch maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om een passend likje verf te geven! Uiteraard maar tijdelijk. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Geplaatst: 13 april 2015 (bewerkt) Ik vind jou avatar qua kleur mooier als je huidige signature. @ Hieronder: Ja, ik ben benieuwd! Bewerkt: 13 april 2015 door NickOwnage Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2015 Ik had hem inderdaad ook even in signature gemaakt, maar ik vond het een beetje te fel dus ik heb maar de oude teruggenomen. Als ik straks thuis ben zal ik 'm hier eens neerzetten! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Geplaatst: 13 april 2015 Je avatar knalt er inderdaad nogal uit. Goed dat je bij je "gewone" signature bent gebleven, die is erg leuk. Retro en rustig, ben nu al benieuwd naar de maand mei. Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2015 Hehe, bedankt. Wat mei zal brengen weet ik zelf nog niet hoor. Dit was de signature. Sprong er dan toch wel net wat te veel uit, naar mijn zin. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Ja, klopt heb je gelijk in. Dan vind ik je vorige signature toch beter. Je avatar is wel zeer goed gelukt! Net als Guard benieuwd naar mei. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.