aron24 Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 (bewerkt) Jij zit ook op fifavoetbal.net, noet waar? Grafisch ziet het er goed uit! Bewerkt: 19 januari 2015 door aron24 Reageren
SoccerART Geplaatst: 19 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Yesss, dat klopt helemaal Aron! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Ziet er echt heel mooi uit Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Ook al heb ik niets met voetbal, ziet het er wel mooi uit. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Kan ik hier ook iets aanvragen? Mag ik zo een icon met een plaatje van Milik bij Ajax ? Reageren
SoccerART Geplaatst: 19 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Dat kan Jesper, ga kijken wat ik voor je kan doen! Ondertussen deze nog even plaatsen; Reageren
KoningJesper Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Dat zou super zijn! Ook die is weer heel mooi! Hoe lang doe je gemiddeld over zo een sign en hoe heb je eht geleerd? Reageren
SoccerART Geplaatst: 19 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Ligt er maar net aan hoe het loopt, de ene keer wil het niet lukken, de andere gaat het enorm makkelijk! Pfoee, ben 5/6 jaar geleden denk ik begonnen, hele tijd gestopt, ook vanwege het forum waar ik destijds actief was gestopt was.. Inmiddels weer opgepakt en een eigen forum gestart Heb hier trouwens je icon waar je om vroeg! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Ligt er maar net aan hoe het loopt, de ene keer wil het niet lukken, de andere gaat het enorm makkelijk! Pfoee, ben 5/6 jaar geleden denk ik begonnen, hele tijd gestopt, ook vanwege het forum waar ik destijds actief was gestopt was.. Inmiddels weer opgepakt en een eigen forum gestart Was dit toevallig het Nederlandse GFX forum? Ik weet ze de naam niet meer, maar wat een geweldige site was dat! Reageren
SoccerART Geplaatst: 19 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Misschien dat je Soccer-Graphics bedoelde? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Ik ben helaas de naam kwijt, maar het is ook al een geruime tijd gesloten. Al iets van 6 jaar, als het al niet langer is. Reageren
SoccerART Geplaatst: 19 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Dan zal het waarschijnlijk een ander forum zijn haha! Is wel iets wat we missen in Nederland, een goed GFX forum. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 De effecten vind over het algemeen erg vet, zo ook de text die je telkens bij je designs zet. Echter, wat me iedere keer weer opvalt is dat je je designs te veel sharpened. Het haalt de kwaliteit van je designs een stuk omlaag. Dit valt vooral op bij deze drie designs: Wat me hierbij ook nog opvalt is dat de reflectie van de voetballer in de meeste signatures net zo scherp en soms vaak scherper is dan je render op de voorgrond. Probeer er voor te zorgen dat je render op de voorgrond het scherpst is, want daar hoort de aandacht als eerst naar toe te gaan. Als laatst vind ik het contrast in sommige signatures te hoog, zo ook de exposure. Dat haalt de kwaliteit van een design ook omlaag samen met de scherpte. Dat merk ik met deze twee: Op een lichte achtergrond valt dit minder op, zoals met de Depay signature. Echter op een donkere achtergrond zoals met die van Dimaria valt het wel erg op, kijk daar mee uit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.