2fast{0} Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Hallo, Ik heb een Dell XPS laptop met windows 8.1. Maar sind het moment dat ik over gestapt ben van 8, naar 8.1, ondervind ik wat problemen. Heb hierbij alle drivers al up 2 date, maar het probleem blijft zich voor doen. Ik kan o.a. mijn beeldscherm niet meer veranderen van helderheid. Iemand enig idee hoe dit is op te lossen? Reageren
Dippie Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Dit heeft hoogstwaarschijnlijk met een toch foutieve driver van het toetsenbord te maken. Hoe heb je je drivers ge-update? Dit kan ook via de site van dell: http://www.dell.com/support/home/nl/nl/nldhs1/Products/?app=drivers Vervolgens klik je op 'Product decteren' en daarna zoek je de meest recente driver voor je toetsenbord op (let op de datum). Mogelijk kun je ook via Windows Update onder 'Optionele Updates' de juiste toetsenborddriver installeren. Reageren
Dippie Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Hoe staat het met je probleem? Heb je ondertussen al een oplossing kunnen vinden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.